• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Σ.' | 19 Ιουνίου 2015, 16:31

    Η Εκπαίδευση δεν είναι ενιαία! Ο διαχωρισμός της Εκπαίδευσης σε Γενική και Ειδική έχει λόγο να υφίσταται. Ας μην προσπαθούμε να καταργήσουμε την λογική, στον βωμό των συμφερόντων μας. Ας μην ξεχνάμε πως η Εκπαίδευση δεν αφορά τους πίνακες και την θέση που προσπαθεί ο κάθε ένας να διασφαλίσει, ώστε να εξασφαλίσει τον εαυτό του. Η Εκπαίδευση αφορά τους μαθητές και οι μαθητές δεν είναι ίδιοι! Δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες, δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες και φυσικά δεν έχουν τις ίδιες αδυναμίες. Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε την Εκπαίδευση ως ενιαία, ας μην ισοπεδώνουμε την σημασία του διαχωρισμού της! Είναι ευνόητο πως δεν θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε όλους τους μαθητές σε σχολεία και τάξεις, χωρίς να υπάρξει κανένας διαχωρισμός. Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κίνησης σίγουρα δεν θα είχε καμία σχέση με την έννοια της Εκπαίδευσης. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο υπάρχει και η διάκριση των εκπαιδευτικών!Είναι εντελώς παράλογο να υφίσταται ο διαχωρισμός της Γενικής από την Ειδική Εκπαίδευση και να προσπαθούμε με κάθε τρόπο να καταργήσουμε τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην ουσία έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους σε διαφορετικά αντικείμενα. Ο διαχωρισμός των ΑΕΙ υπάρχει, έτσι θα έπρεπε να υπάρχει και ο διαχωρισμός των αποφοίτων τους! Όπως επίσης είναι άδικη η όποια πρόταξη ή ποσόστωση των Μεταπτυχιακών της Ειδικής Αγωγής σε βάρος των αποφοίτων των αντίστοιχων τμημάτων ΑΕΙ. Η Ειδική Αγωγή θα πρέπει να στελεχώνεται από τους αποφοίτους των τμημάτων αυτών. Είναι απαράδεκτο να εισέρχονται στην Ειδική Αγωγή εκπαιδευτικοί με Μεταπτυχιακά και να αφήνουν εκτός αποφοίτους των συγκεκριμένων τμημάτων. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Η Εκπαίδευση δεν είναι ενιαία, ούτε μπορεί να γίνει!