• Σχόλιο του χρήστη 'NIKOS' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 20:11

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΔΙΔΑΚΡΟΡΙΚΑ, ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΕΘΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΝΕ -ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ, ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΑΔΕΙΑ ΜΑΤ΄ΑΠΟΔΟΧΩΝ-ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΝΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΛA ΑΥΤA ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΩΣ ΜΑΧΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΠΗΔΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Ή ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ; ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤ΄ΑΠΟΔΟΧΩΝ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΙΤΛΟΙ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Ο ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΧΙΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ; Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ; ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ, ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΑΠΕΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΛΠ. ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;