Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελίζα | 19 Ιουνίου 2015, 16:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός πε60 θεωρώ κατάφορη αδικία την μη προσμέτρηση των διπλών μορίων στα δυσπρόσιτα σχολεία καθώς οι συνθήκες κάτω από τις οποίες προσφέραμε εκπαιδευτικό έργο σ΄αυτές τις περιοχές ήταν εξαιρετικά αντίξοες, πόσο μάλιστα στα δύσκολα χρόνια της κρίσης και πολλές φορές ρισκάροντας την ίδια μας την ζωή. Οι συνθήκες ήταν οι ίδιες και το 2009 και την περίοδο 2010-2014 αλλά και μετά το 2015. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το σύνολο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είχε τις σχετικές διαβεβαιώσεις αρμοδίων στις κατά τόπους πρωτοβάθμιες πως οι πίνακες θα τροφοδοτηθούν κατά το άνοιγμά τους με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας σύμφωνα με το Ν.3391/2005 και όσα ίσχυαν και πριν το κλείδωμά τους, βάση λογικής άλλωστε, αφού ο νόμος δεν αντικαταστάθηκε με νέο. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν πριν το 2010 έλαβαν την ηθική και πρακτική ανταμοιβή της διπλής μοριοδότησης. θα είναι παντελώς άδικο να μην ανταμειφθούν για το ίδιο και οι εκπαιδευτικοί της περιόδου 2010-2014.