Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΜΠ | 19 Ιουνίου 2015, 16:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το καθεστώς του αναπληρωτή εκπαιδευτικού έχει εξελιχθεί σε μια σχέση εργασίας που δεν οδηγεί στο διορισμό και είμαστε κοντά στο να το δεχθούμε όσοι έχουμε γυρίσει τους νομούς εδώ και μια δεκαετία. Όταν καταργήθηκε η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στους πίνακες, ο καθένας κλήθηκε να πάρει τις αποφάσεις και τα ρίσκα του χωρίς να ξέρει τι μέλλει γενέσθαι. Το φαντασιακό του καθενός μπορεί να ονειρεύεται διπλασιασμούς και τριπλασιασμούς μορίων, αλλά νομοθετικά δεν υπήρχε κάποιο στήριγμα. Το άνοιγμα των πινάκων έρχεται ως ένα σημαντικό βήμα για την εξάλειψη των νέων αδικιών που έχουν προκύψει και η μή προσμέτρηση διπλών μορίων η πιο δίκαια απόφαση για το σύνολο των αναπληρωτών και ας θίγομαι από αυτό. Τα έβαλα κάτω, ήθελα να δουλέψω, χρειαζόμουν έστω και τη διαφορά των χρημάτων που ξόδευα και πήγα και μακριά. Η προϋπηρεσία είναι το πιο ευαίσθητο και σημαντικό κεφάλαιο των αναπληρωτών, απείρως πιο σημαντικό από ένα τυχάρπαστο τεστάκι που γράψαμε πριν κάποια χρόνια (ΑΣΕΠ)