Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη panagiotis | 19 Ιουνίου 2015, 16:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η άποψη πως προάγεται η Ειδική Αγωγή μέσω του διαχωρισμού της από τη Γενική είναι όχι μόνο λάθος αλλά και τελείως κόντρα σε όλα τα διεθνή επιστημονικά δεδομένα. Από φοιτητής στο παιδαγωγικό άκουγα τους καθηγητές μου να μιλούν για ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. Όσοι εξειδικεύτηκαν στην ειδική αγωγή αξίζουν συγχαρητήρια που αποφάσισαν να συνεχίσουν τις σπουδές τους και όχι τη λασπολογία που τρώνε εδώ μέσα και μάλιστα από συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Όποιος θέλει είναι ελεύθερος να κάνει τις απαραίτητες θυσίες σε χρόνο, χρήμα και μελέτη ώστε να αποκτήσει μεταπτυχιακό. Επιπλέον όλοι ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν την παράλληλη στήριξη ακόμα και χωρίς εξειδίκευση προκειμένου να καλυφθούν τα κενά που υπήρχαν. Όσοι το έκαναν να τιμωρηθούν; ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗς ΠΑΡ. 4, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ. ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ! Αν δεν αναγνωριστεί αυτή η προϋπηρεσία ας μην αναγνωριστεί καθόλου και κανενός η προϋπηρεσία για να είμαστε "δίκαιοι".