Οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Γυμνάσια δεν έχουν κανένα νόημα ύπαρξης. Αντίθετα έχει νόημα λίγο περισσότερο μάθημα. Μια και στις περισσότερες των περιπτώσεων ο σχολικός χρόνος δεν επαρκεί για την ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η πρόταση είναι να καταργηθούν οι εξετάσεις αυτές και να εφαρμοστεί μια παρόμοια διαδικασία με αυτήν που γίνεται κατά την διάρκεια του πρώτου και δεύτερου τριμήνου όπου οι μαθητές εξετάζονται γραπτά σε ωριαία επαναληπτικά διαγωνίσματα. Είναι γενικά παραδεκτό όπου μειώνονται οι εξετάσεις δίνονται περισσότερα κίνητρα μάθησης.
Οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Γυμνάσια δεν έχουν κανένα νόημα ύπαρξης. Αντίθετα έχει νόημα λίγο περισσότερο μάθημα. Μια και στις περισσότερες των περιπτώσεων ο σχολικός χρόνος δεν επαρκεί για την ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η πρόταση είναι να καταργηθούν οι εξετάσεις αυτές και να εφαρμοστεί μια παρόμοια διαδικασία με αυτήν που γίνεται κατά την διάρκεια του πρώτου και δεύτερου τριμήνου όπου οι μαθητές εξετάζονται γραπτά σε ωριαία επαναληπτικά διαγωνίσματα. Είναι γενικά παραδεκτό όπου μειώνονται οι εξετάσεις δίνονται περισσότερα κίνητρα μάθησης.