Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Eirini | 19 Ιουνίου 2015, 17:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστευω οτι η προυπυρεσια ειναι μια ενιαια. Δεν θα πρεπει να υπαρχει διαχωρισμος σε ποια δομη αποκτηθηκε εφοσον αυτη βεβαια αποκτηθηκε απο δημοσιο σχολειο. Οι ΠΕ 60.50 ειναι νηπιαγωγοι με μια επιπλεον εξιδικευση. Το σωστο ειναι να μετρηθουν τα μορια και στους δυο πινακες. Οι περισσοτεροι για να μην πω ολοι εχουν δωσοι ασεπ και ειναι επιτυχωντες. Τα σχολεια οπου λειτουργουν οι δομες τγς ειδικης αγωγης χρειαζονται ατομα που να εχουν βασικο πτυχιο ειδικου παιδαγωγου ή εξιδικευση. και επειδη το να δουλευεις στην ειδικη αγωγη ειναι εξαιρετικα δυσκολο καο οδυνηρο θεωρωρω οτι αδικη τη νεα ρυθμιση η οποια ξεχωριζει τους εκπαιδευτικους κ δε σεβεται το εργο που εχουν προσφερει ολον αυτο το καιρο