Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Θεοδώρου | 19 Ιουνίου 2015, 17:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παράγραφος 4, όπως δίνεται, είναι απαράδεκτη. Μπορεί να γίνει ένας διαχωρισμός στους κλάδους ΠΕ 70 και ΠΕ 60, καθαρά λόγω ύπαρξης του ΠΤΕΑ, αλλά όχι να μην προσμετράται καθόλου η προϋπηρεσία (μπορεί να προσμετράται όσο στην ειδική (δηλαδή 0,2/μήνα) ή με κάποιον συντελεστή). Στους υπόλοιπους κλάδους από τη στιγμή που προϋπόθεση για να εργασθείς στην ειδική αγωγή είναι το βασικό σου πτυχίο και επιπροσθέτως διδακτορικό, μεταπτυχιακό, σεμινάριο ή προϋπηρεσία, πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες. Επίσης, στην παράλληλη στήριξη και στα τμήματα ένταξης είναι και ο ίδιος οδηγός σπουδών (τουλάχιστον στη δευτεροβάθμια που γνωρίζω). Επιπλέον, από τη στιγμή που δίνεται η δυνατότητα να εργασθεί ένας εκπαιδευτικός στην ειδική εκπαίδευση από τον πίνακα της γενικής, χωρίς καμία γνώση, με μόνη προϋπόθεση την έλλειψη ατόμων στον πίνακα ειδικής, είναι φανερό ότι πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία και στους δύο. Τέλος, για τον τελευταίο λόγο που ανέφερα (δηλαδή από τη στιγμή που προσλαμβάνονται άτομα από τον πίνακα γενικής χωρίς καμία γνώση), πρέπει να υπάρχει ως προϋπόθεση το σεμινάριο και μετά τον όγδοο του 2010. Το σίγουρο είναι ότι στην χειρότερη περίπτωση ξέρουν ακριβώς τα ίδια με τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στους πίνακες της γενικής και εργάζονται στις δομές της ειδικής.