Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος M. | 19 Ιουνίου 2015, 18:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί μια αριστερή κυβέρνηση που πιστεύω είναι πιο προοδευτική και ανοιχτή σε διάφορες προτάσεις να θέλει να κάνει τα ίδια πράγματα που κάνανε οι προηγούμενοι. Αρχικά για τα δυσπρόσιτα πιστεύω πως πρέπει να μετρήσει ο διπλασιασμός των μορίων. Δε μπορώ να καταλάβω τι θα πει δε ξέραμε να επιλέξουμε τα δυσπρόσιτα τότε. Ο διπλασιασμός των μορίων είναι κάτι σαν "αναγνώριση" του πιο δύσκολου έργου και των πολύ πιο δύσκολων συνθηκών που αντιμετώπισαν κάποιοι εκπαιδευτικοί σε σχέση με κάποιους άλλους. Δεν κρίνεται η απόφαση που πήρε ο καθένας για το αν πήγε ή όχι. Κρίνεται το γεγονός ότι κάποιοι πήγαν και αντιμετώπισαν δυσκολίες σε σχέση με άλλους(άσχετα αυτό αν έγινε τυχαία και δε το ήθελαν). Όσον αφορά τη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες Γενικής και Ειδικής για τους ΠΕ60(.50) και ΠΕ70(.50). Τα μεταπτυχιακά που κατέχουν αυτά τα παιδιά είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας ενώ τα του εξωτερικού είναι αναγνωρισμένα από τον ΔΟΑΤΑΠ. Θεωρώ ότι δε μπορούμε να βασιζόμαστε σε καφενειακού επιπέδου συζητήσεις είναι αγορασμένα, είναι χαβαλέ κτλ. γιατί με αυτή τη λογική μπορούμε να αποδομήσουμε τα πάντα.Επίσης η λογική εσείς είχατε και πληρώσατε ενός εμείς όχι δεν τη κρίνω ορθή σαν δικαιολογία μιας και υπάρχουν πολλά δωρεάν μεταπτυχιακά στην Ελλάδα(και Ειδικής Αγωγής). Από κει και πέρα πιστεύω ότι η προϋπηρεσία αποτελεί μια αναγνώριση της παιδαγωγικής εμπειρίας των εκπαιδευτικών. Πάνω από όλα είναι παιδαγωγοί και μετά όλα τα υπόλοιπα. Παιδαγωγική εμπειρία παίρνεις στην Ειδική Αγωγή, παιδαγωγική εμπειρία και στη Γενική. Εξάλλου τα αναλυτικά προγράμματα είναι τα ίδια. Δηλαδή στο πίνακα Ειδικής θα έχουν τα παιδιά 20 μήνες προϋπηρεσίας(παιδαγωγικής εμπειρίας δηλαδή) και στο πίνακα Γενικής θα είναι άπειροι δάσκαλοι που δεν έχουν μπει σε τάξη; Συγγνώμη αλλά εμένα δε μου ακούγεται λογικό. Τέλος δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείτε "μπορεί να καθορισθεί ελάχιστο ποσοστό πρόσληψης σε θέσεις προσωρινών αναπληρωτών ειδικής εκπαίδευσης από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει σε δομές ειδικής εκπαίδευσης". Τι θα πει "μπορεί"; Δημιουργείστε ένα δίκαιο σύστημα αξιολόγησης και κατατάξτε τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με αυτό και στην Ειδική και στη Γενική Αγωγή. Λάβετε υπόψιν μεταπτυχιακά, βαθμούς πτυχίων, κοινωνικά κριτήρια και οτιδήποτε άλλο κρίνετε αναγκαίο. Δε μπορεί οι ΠΕ71 και ΠΕ61 να μπαίνουν μπροστά από όλους ότι και αν γίνει όπως δεν ήταν και πριν δίκαιο να μπαίνουν από πάνω τα μεταπτυχιακά. Φτιάξτε ένα δίκαιο σύστημα αξιολόγησης στο οποίο θα μοριοδοτούνται προϋπηρεσία,μεταπτυχιακό και το πτυχίο των ΠΕ61 και ΠΕ71.