Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχαλης | 19 Ιουνίου 2015, 18:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την αποφαση να διαχωρισετε τους πινακες ειδικης και γενικης αγωγης. Ξαφνικα ολοι οσοι δεν ηταν ικανοι να πιασουν ενα καλο βαθμο στον ασεπ για να εργαστουν στη δημοσια εκπαιδευση αποφασισαν να πληρωσουν σεμιναρια για να μπουν στην ειδικη αγωγη και μετα να βγουν ψηλα στον πινακα της γενικης αγωγης (Δουρειος ιππος). Τι ζηταμε ολοι? Το αυτονοητο, ναι να δουλευετε εκει που αποκτησατε την ειδικευση σας. Αν θελετε στο βασικο σας πτυχιο να δουλεψετε ελατε γραψτε πολυ υψηλη βαθμολογια στον ΑΣΕΠ και τοτε να δουλεψετε. Οσον αφορα το μη διπλασιασμο των μοριων το 10-14 θεωρω πως ειναι επισης ΣΩΣΤΟ γιατι τοτε ολοι ξεραμε πως δε μετρανε διπλα αυτα τα μορια. Ενω για φετος θεωρω πως σωστο ειναι να μετρησουν διπλα τα απομακρυσμενα , οτι δηλαδη ισχυε τον Αυγουστο που δηλωναμε περιοχη.