• Σχόλιο του χρήστη 'Ζέτα' | 19 Ιουνίου 2015, 18:50

    1. Άδικη και ανεπίτρεπτη η μη αναγνώριση στην γενική αγωγή της προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή που αποκτήθηκε σε δομές της ειδικής αγωγής (εντός γενικών σχολείων). 2. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Αναπληρωτή Υπουργού κυρίου Α. Κουράκη στο Δελτίου Τύπου του ΥΠΟΠΑΙΘ 13/03 /2015 «Η ενιαία εκπαίδευση ή «το Σχολείο για Όλους» μπορεί να υλοποιηθεί εφόσον το πολιτικό σύστημα το αποφασίσει. Η θεσμοθέτησή του και η υποστήριξη της λειτουργίας του είναι ζήτημα άσκησης πολιτικής. Άλλωστε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Αναπήρων του ΟΗΕ αποτελεί πλέον νόμο του ελληνικού κράτους και υποχρεώνει την πολιτεία να ευθυγραμμίσει τη νομοθεσία της και τις πρακτικές της προς αυτήν την κατεύθυνση». Βέβαια, η θεσμοθέτηση και η υποστήριξη της λειτουργίας «ενός σχολείου για όλους» προϋποθέτει την απομάκρυνση από το μοντέλο της «ειδικής αγωγής» και την βαθιά κατανόηση και πραγματική υιοθέτηση της ενταξιακής φιλοσοφίας η οποία βέβαια δεν συνάδει με την θεσμοθέτηση ρυθμίσεων που στηρίζονται στον διαχωρισμό μεταξύ ειδικής και γενικής εκπαίδευσης. Πολύ ρομαντικά τα σχόλια για «ένα σχολείο για όλους», αλλά χρειάζονται πράξεις και πολιτικές αποφάσεις που να το στηρίζουν και όχι να το καταργούν εν γένει! 3. Θεωρώ ιδιαίτερα προσβλητικό το γεγονός ότι «κάποιοι» κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή για αγορασμένα μεταπτυχιακά, προχωρώντας σε γενικεύσεις, και χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους ότι πολλοί έχουμε εξειδικευτεί σε ελληνικά πανεπιστήμια, ΧΩΡΙΣ δίδακτρα και μετά από επιτυχία μας σε εισαγωγικές εξετάσεις (π.χ. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Είναι αστείο να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα ότι «εμείς δεν είχαμε τα χρήματα για να αγοράσουμε μεταπτυχιακό». Και πολλοί από εμάς δεν είχαν τα χρήματα. Αγωνιστήκαμε για να περάσουμε ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ και ολοκληρώσαμε με πολύ κόπο τις μεταπτυχιακές σπουδές μας! 4.Ακόμα και στην περίπτωση των μεταπτυχιακών από το εξωτερικό ή των μεταπτυχιακών με δίδακτρα, τα οποία αναγνωρίζει το υπουργείο παιδείας, είναι άκρως αδικαιολόγητο να κατηγορούνται οι κάτοχοί τους, οι οποίοι με πολύ κόπο, και ακολουθώντας νόμιμες διαδικασίες, τα απέκτησαν.