Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΑΝΘΗ | 19 Ιουνίου 2015, 18:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να γίνει απολύτως σαφές και κατανοητό από όλους ότι οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 ανήκουν στον κλάδο ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και γι’ αυτό τον λόγο άλλωστε διαχωρίζονται από τους ΠΕ61 και ΠΕ71, οι οποίοι και προηγούνται στους πίνακες κατάταξης. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 καλύπτουν κενά στις δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης τα οποία δεν μπορούν να καλύψουν στο σύνολο τους οι ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα. Συνεπώς η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής δεν έχει ουσιαστικά κάποιο νόημα εφόσον δεν δικαιούνται διορισμό στην Ειδική Αγωγή. Ορθό είναι να προσμετρείται η προϋπηρεσία των ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 στον πίνακα αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ΜΟΝΟ για πρακτικούς λόγους ενώ για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ θα πρέπει να προσμετρείται η προϋπηρεσία τους στον πίνακα αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, στον κλάδο δηλαδή στον οποίο ανήκουν και δικαιούνται να εργάζονται και συνεπώς να διοριστούν. Κλείνοντας, θα ήθελα να ενημερώσω ΟΛΟΥΣ τους συνάδελφους αλλά και εσάς κύριε Υπουργέ ότι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 εργάζονται σε Σχολεία γενικής εκπαίδευσης, προσφέροντας την βοήθεια τους, τις γνώσεις τους, τις εμπειρίες τους και την αγάπη τους σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως και όχι μόνο σε αυτά της παράλληλης στήριξης ή των τμημάτων ένταξης. Συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και λειτουργούν ως ‘’ΕΝΑ’’. Αυτό πρεσβεύουμε εξάλλου «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ». Και γι’ αυτό δεσμεύτηκε άλλωστε προεκλογικά και η πολιτική ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.