Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη | 19 Ιουνίου 2015, 19:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν και δε θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός στη γενική και ειδική εκπαιδευση θεωρώ οτι, οι συνάδελφοι με τυπικά προσόντα όπως 400 ώρών, αμφίβολης ποιότητας, σεμινάρια δεν πληρουν τις προυποθέσεις για να ενταχθουν στους πίνακες της γενικής εκπαιδευσης. Αφού τους ενδιαφέρει τόσο πολύ ο ευαισθητος τομέας της ειδικής αγωγής γιατί ενδιαφέρονται τόσο για να προσμετρηθει η προυπηρεσία τους στους πίνακες της γενικής εκπαυδευσης; Μόνο οι πίνακες που έχουν καταρτιστεί μέσω ΑΣΕΠ θα έπρεπε να ισχύουν για τις προσλήψεις αναπληρωτών της γενικής παιδείας.