Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Α.Κ. | 19 Ιουνίου 2015, 19:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν μπορώ να κατανοήσω το διαχωρισμό της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση σε θεσμικό επίπεδο. Όσο υφίσταται αυτή η διαφοροποίηση, τόσο η αντιμετώπιση όσο και η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, θα λογίζεται σε διακριτό επίπεδο, διαιωνίζοντας με αυτό τον τρόπο στάσεις και αντιλήψεις που καταλήγουν να απομονώνουν αυτούς τους μαθητές. Οι όροι γενική και ειδική, μπροστά από την έννοια της εκπαίδευσης, οφείλουν να πάψουν τη λειτουργία τους. Είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί των παιδιών, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες που τυχόν έχουν. Είναι απαράδεκτο να μη μετράει η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στην ειδική αγωγή και στον πίνακα της γενικής. Οι εκπαιδευτικοί γενικής που στελεχώνουν τόσα χρόνια τη παράλληλη, ακόμη και θέσεις σε ειδικά σχολεία είναι κορόιδα;Αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι τι θα γινόταν τα παιδιά που χρειαζόταν υποστήριξη;Ο νέος νόμος τιμωρεί αυτούς τους συναδέλφους με ανήθικο τρόπο.Θεωρείται έγκλημα που πρέπει να τιμωρηθεί το ότι κάποιοι έκαναν ένα μεταπτυχιακό, ακόμη και απο το υστέρημά τους,που στο κάτω κάτω τους προσέφερε και επιπλέον γνώσεις που πλέον είναι απαραίτητες για κάθε σύγχρονο εκπαιδευτικό;Ο προηγούμενος νόμος αναγνωρίζει την προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή με οποιοδήποτε τρόπο αυτή προσφέρθηκε(μεταπτυχιακο κτλ.)και με βάση αυτόν το νόμο πολλοί συνάδελφοι επέλεγαν να εργαστούν στην ειδική αγωγή.Είναι ανήθικο ορισμένοι να ζητούν ακόμη και την αναδρομικότητα αυτής της νέας και απαράδεκτης ρύθμισης.