• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΑΓΩΝΑ ΠΑΥΛΙΝΑ' | 19 Ιουνίου 2015, 19:23

    Άποψη μου είναι πως η διπλή μοριοδότηση για τις δυσπρόσιτες περιοχές θα πρέπει να ισχύει και για το διάστημα 2010-2014, καθώς οι εκπαιδευτικοί που καλέστηκαν σε αυτές τις περιοχές πρόσφεραν τη βέλτιστη εκπαίδευση στους μαθητές τους παρά τις δυσμενείς συνθήκες. Εφόσον το κριτήριο της διπλής μοριοδότησης είναι οι συνθήκες διαβίωσης που φυσικά δεν άλλαξαν το διάστημα 2010-1014, αυτό το μέτρο με οδηγεί στο συμπέρασμα πως η εξυπηρέτηση συμφερόντων δεν έλαβε τέλος με την στροφή στην "Αριστερά". Πιο συγκεκριμένα η μητέρα μου υπηρέτησε σε δυσπρόσιτο μέρος εκείνη την περίοδο με αποτέλεσμα τον κατακερματισμό της οικογένειάς μας καθώς μπορούσε να επιστρέψει στην μόνιμη κατοικία μόνο στις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων. Κάναμε ωστόσο υπομονή γιατί αποβλέπαμε στην ανταμοιβή αυτής της προσπάθειας μέσω των διπλών μορίων όπως γινόταν πάντοτε άλλωστε και όπως ήταν γνωστό σε όλους!!! Επιπροσθέτως θα ήθελα να εκφράσω την εναντίωσή μου στον διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση. Δυστυχώς ο ρατσισμός δεν σταματά στο διαφορετικό παιδί αλλά και στον διαφορετικό(με επιπλέον προσόντα) εκπαιδευτικό.Τέτοιος διαχωρισμός δεν υφίσταται πουθενά (σε κανέναν άλλο κλάδο ή χώρα) είναι απαράδεκτο! Άνθρωποι που έχουνε δώσει ΑΣΕΠ με επιτυχία έχουν το βασικό τους πτυχίο στην γενική εκπαίδευση και απέκτησαν μεταπτυχιακό τίτλο στην ειδική εκπαίδευση θα πρέπει να επιβραβεύονται και όχι να παραγκωνίζονται. Η προϋπηρεσία είναι λογικό να προσμετράται στον πίνακα που αντιστοιχεί το βασικό πτυχίο. Κάθε άλλο επιχείρημα αποσκοπεί στην παράλογη απαίτηση ορισμένων εκπαιδευτικών να προσπεράσουν άτομα στον πίνακα κατάταξης καταπατώντας την αξιοκρατία!!!