Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νατάσα | 19 Ιουνίου 2015, 19:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είναι δυνατόν να διαχωριζεται η ειδική από την γενική. Τουλάχιστον για την δευτεροβάθμια: 1 όλοι είμαστε πρωτίστως ισότιμα φιλόλογοι, μαθηματικοί κτλ.. μιας και τελειώνουμε τα ίδια πανεπιστήμια και επιπλέον έχουμε και εξειδίκευση! θα πρέπει να τιμωρηθούμε εξόριστοι σε έναν πίνακα και μια κατηγορία που δεν δόθηκαν ποτέ οργανικές για διορισμό! 2: εάν η διακαιολογία έιναι το γνωστικό επίπεδο το οποίο διδάσκουμε οι περισσότεροι στην δευτεροβάθμια εργάζονται σε τμήματα ένταξης όπου το αναλυτικό πρόγραμμα είναι το ίδιο! οι παράλληλες έιναι πολύ λίγες και φυσικά τα ειδικά σχολεία μετρημένα στα δάχτυλα για την Β'Βάθμια που και εκεί με εξαίρεση τα Αρχαία το αναλυτικό είναι ίδιο και τα (ΕΕΕΕΚ) που αποκλίνουν απο την γενική στη Β'Βάθμια πόσα χρόνια μπορεί να έχει δουλέψει ένα αναπληρωτής!είναι τα μοναδικά σχολεία που θα λέγαμε πως απέχουν πραγματικά απο την Γενική!