Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη NIKOS | 19 Ιουνίου 2015, 20:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ό, τι αφορά τη χορήγηση άδειας λειτουργίας Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και Κέντρων Ξένων Γλωσσών στα Ιδιωτικά Σχολεία. Β1) ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ 1.Οι ανεπάρκειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος ωθούν δυστυχώς τις ελληνικές οικογένειες στην εξασφάλιση για τα παιδιά τους πρόσθετων μαθημάτων για την πλήρη κάλυψη της διδακτέας ύλης, την καλύτερη δυνατή προετοιμασία για την επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή απόκτησης διπλωμάτων ξένων γλωσσών κ.λπ. Οι λύσεις αναζητούνται στα Ιδιωτικά Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Ξένων Γλωσσών ή στα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Κέντρα Ξένων Γλωσσών που λειτουργούν εντός των Ιδιωτικών Σχολείων ή σε κατ’ οίκον ιδιαίτερα μαθήματα από εκπαιδευτικούς. 2.Η λειτουργία τέτοιων Φροντιστηρίων στα Ιδιωτικά Σχολεία α) αποτρέπει τους γονείς από την καταφυγή στα παράνομα και ανεξέλεγκτα ιδιαίτερα μαθήματα β) προσφέρει κατά γενική ομολογία υψηλού επιπέδου διδασκαλία στο οικείο και ασφαλές περιβάλλον των μαθητών /-τριών, χωρίς χρονοβόρες μετακινήσεις και με οικονομική επιβάρυνση για τους γονείς πολύ χαμηλότερη σε σχέση με εκείνη των άλλων Φροντιστηρίων. 3.Ιδιαίτερα αξιοσημείωτα είναι τα ακόλουθα: α) τα Φροντιστήρια αυτά έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν με τη σχετική άδεια του ΕΟΠΠΕΠ, η οποία έχει χορηγηθεί μετά από έλεγχο των προδιαγραφών των κτηριακών τους εγκαταστάσεων β) τα Φροντιστήρια αυτά προσφέρουν θέσεις εργασίας σε άνεργους εκπαιδευτικούς, εγγεγραμμένους στην Επετηρίδα των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών και με αυξημένα τυπικά προσόντα και πολυετή πείρα γ) οι εκπαιδευτικοί προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με κανονικές Συμβάσεις Εργασίας που καταγράφονται στο ηλεκτρονικό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» και αμείβονται με αποδοχές υψηλότερες σε σχέση με τον μέσο όρο των άλλων Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης. Β2) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1.Συνέχιση της λειτουργίας των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης με των Κέντρων Ξένων Γλωσσών στα Ιδιωτικά Σχολεία με σαφείς προϋποθέσεις και κανόνες λειτουργίας (απασχόληση εξωτερικών εκπαιδευτικών, νόμιμες Συμβάσεις Εργασίας, έλεγχος των προγραμμάτων σπουδών, τμημάτων και νόμιμων παραστατικών από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κλπ.). 2.Συνέχιση της λειτουργίας των Κέντρων Ξένων Γλωσσών με νόμιμες Συμβάσεις Εργασίας των διδασκόντων Καθηγητών, οι οποίοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα.