Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ρανια Σωπασουδακηr | 19 Ιουνίου 2015, 20:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρω πολυ δικαιη την προταση για διαχωρισμό γενικης και ειδικης αγωγης και μάλιστα με αναδρομική ισχύ.Αν θέλουμε να μιλαμε για αισθημα δικαίου , οφειλουμε να παραδεχτουμε ότι τα περιβοητα σεμιναρια 400 ωρων, εδωσαν την δυνατότητα σε αρκετους αναπληρωτες, που ηταν πολύ πίσω στον πίνακα γενικής αγωγής,να δουλεψουν στην ειδική αγωγή.Θεωρώ κατάφωρη αδικία να περαστούν όλοι αυτοί οι αναπληρωτές έστω και για μία χρονιά, στους πίνακες της γενικής αγωγής.Σκοπος είναι το πολυνομοσχεδιο να εξαλείψει αδικίες του παρελθόντος και όχι να δημιουργήσει επιπρόσθετες.