Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Χ. | 19 Ιουνίου 2015, 20:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έίναι ανήκουστος ο προωθούμενος διαχωρισμός γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, μέσω της μη προσμέτρησης της αποκτηθείσης προϋπηρεσίας στην ειδική και στον πίνακα της γενικής (για τους 70.50/60.50).Ένας τέτοιος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών σημαίνει επακόλουθα και διαχωρισμό της εκπαίδευσης. Υποτίθεται πως στόχος της εκπαίδευσης, όπως μόνο στη θεωρία διατείνεται το υπουργείο, είναι η ένταξη και η συμπερίληψη. Αυτοί οι όροι δεν αναφέρονται αποκλειστικά στη μαθησιακή διαδικασία κι εκπαιδευτική πράξη, αλλά αφορούν και ένα ευρύτερο οργανωτικό επίπεδο. Έχουν να κάνουν με μια γενικότερη φιλοσοφία περί μη διαχωρισμού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Αυτή η φιλοσοφία έχει υιοθετηθεί από το σύνολο των εκπαιδευτικών συστημάτων ανά τον κόσμο κι έχει αποτυπωθεί σε συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις, οι οποίες συνάδουν προς μια ενοποίηση κι όχι προς έναν διαχωρισμό. Όμως πώς γίνεται να υπάρξει ενιαία εκπαίδευση όταν αντιμετωπίζονται οι ίδιοι οι παιδαγωγοί ως ξεκομένες μονάδες και αυτό πάει να περάσει και ως νόμος του κράτους; ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ-ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!