Τα θέματα των εξετάσεων, σε μαθήματα όπως η Φυσική ή η Χημεία ή τα μαθηματικά, πρέπει να είναι μοιρασμένα σε ΟΛΗ την ύλη.
Είναι προτιμότερο να υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής από ΟΛΗ την ύλη, κλιμακούμενης δυσκολίας με αιτιολόγηση. Το πλήθος των ερωτήσεων μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο (π.χ. 100). Για τη βαθμολόγηση των μαθητών μπορεί να χρησιμοποιείται "μήτρα", όπως γίνεται στις εξετάσεις ξένων γλωσσών (lower, profficiency)
Τα θέματα των εξετάσεων, σε μαθήματα όπως η Φυσική ή η Χημεία ή τα μαθηματικά, πρέπει να είναι μοιρασμένα σε ΟΛΗ την ύλη. Είναι προτιμότερο να υπάρχουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής από ΟΛΗ την ύλη, κλιμακούμενης δυσκολίας με αιτιολόγηση. Το πλήθος των ερωτήσεων μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο (π.χ. 100). Για τη βαθμολόγηση των μαθητών μπορεί να χρησιμοποιείται "μήτρα", όπως γίνεται στις εξετάσεις ξένων γλωσσών (lower, profficiency)