Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Δημητρόπουλοσ | 19 Ιουνίου 2015, 21:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλώς προβλέπεται η γνώμη του Σχολικού Συμβούλου και η συμμετοχή μέσω Σχολικού Συμβουλίου, για να υπάρχουν και άλλες οπτικές από μέλη της σχολικής κοινότητας και για να λειτουργούν κεκλεισμένων των θυρών διαδικασίες αυταδικαίωσης, στις οποίες όλες οι κλειστές ομάδες ρέπουν. Γιατί οι γονείς που είναι αποδέκτες των εκπαιδευτικών υπηρεσιών να μην έχουν λόγο; Γιατί τους καλούν οι συνδικαλιστές για υποστήριξη στους αγώνες τους αν είναι "εξωτερικοί" και άσχετοι; Η σχολική μονάδα δεν πρεπει να παραμείνει κλειστό κλαμπ, το σχολείο είναι πρωτίστως για τα παιδιά, τους γονείς και την κοινωνία, και δευτερευόντως για τους εκπαιδευτικούς.