Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Άρης | 19 Ιουνίου 2015, 22:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εργάζομαι σε ΚΞΓ και Θα σας παρακαλούσα πολύ να ξανασκεφτείτε το θέμα με τις αργίες των Χριστουγέννων και Πάσχα... Τα πράγματα είναι μια χαρά ως έχουν... Δεν προσφέρετε τίποτα ουσιαστικό σε έναν χώρο που πονά. Τα κίνητρα μιας τέτοιας ρύθμισης με προβληματίζουν ιδιαίτερα... Είτε το κάνετε για να ικανοποιήσετε τους ιδιοκτήτες για να μην "πληρώνουν τσάμπα" τους καθηγητές "για να κάθονται", είτε το κάνετε πειραματικά για να μετακυλήσετε αργότερα τη ρύθμιση και στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία... Μάλλον και τα δύο... Το περίεργο είναι, πως ειδικά στην περίπτωση των ΚΞΓ, που δεν κυνηγάει μαθητές και καθηγητές κάποια "ύλη" -με τη στενή έννοια του όρου- που να πρέπει να βγει, έχω την εντύπωση πως και οι ιδιοκτήτες οι ίδιοι θέλουν να κλείνουν, γιατί και αυτοί έχουν παιδιά που χρειάζονται διακοπές... Ή και οι γονείς των μικρότερων παιδιών που πρέπει να πιεστούν να τα φέρουν με το αυτοκίνητο στις 3 ή στις 6 το απόγευμα και γκρινιάζουν για τις ώρες... ότι είναι πολύ νωρίς, πολύ αργά, ότι δεν ταιριάζουν με το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το πιάνο κλπ. Περιμένουν να σταματήσουν λίγο τα μαθήματα για να πάρουν μια ανάσα. Εγώ τουλάχιστον αυτό εισπράττω όποτε τους λέω να κάνουμε μάθημα και την Μ. Τετάρτη -ρύθμιση που υπήρχε προαιρετικά ούτως ή άλλως μέχρι σήμερα αν δεν κάνω λάθος- γιατί πάμε για πτυχίο και χρειάζεται... Για όποιο λόγο και να το κάνετε, θα βρείτε μπροστά σας πρώτα απ' όλα τους μαθητές... Μια τέτοια ρύθμιση δείχνει ότι όποιος τη σκέφτηκε δεν έχει μπει ποτέ σε τάξη σε τέτοιες περιόδους. Τα παιδιά περιμένουν πως και πως τα εκτεταμένα αυτά διαλείμματα, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες (στην περίπτωση των ΚΞΓ). Είναι και αυτή η προσμονή που ομορφαίνει το μάθημα, και που βοηθάει τους καθηγητές να πιέσουν λίγο τα πράγματα, πχ με ασκήσεις για το σπίτι, έτσι ώστε τα παιδιά να αυτενεργήσουν στην περίοδο των διακοπών, χωρίς την υποχρεωτική παρουσία τους στο σχολείο ή στο φροντιστήριο... Η διδασκαλία περνάει και από το τί κάνουν τα παιδιά στο σπίτι σε τέτοιες περιόδους δήθεν ανεμελιάς... Πλάθονται χαρακτήρες έτσι, κατα την ταπεινή μου άποψη. Με το να τους φέρετε στην τάξη αναγκαστικά 10 μέρες παραπάνω το χρόνο, τί θα τους προσφέρετε; Θα μάθουν πιο πολλά; Επίσης, ενόσω τα σχολεία είναι κλειστά, θα τους φέρετε στα φροντιστήρια για Αγγλικά; Το πιστεύετε πραγματικά πως αυτό θα αποδώσει; Και κατα τα άλλα, "παραπαιδεία" μας ανεβάζετε, "παραπαιδεία" μας κατεβάζετε... Με το να μειώνετε τις περιόδους αργίας, αν το κάνετε δηλαδή για εκπαιδευτικούς λόγους, πράγμα απιθανο, δεν αποτελεί αυτό μια παραδοχή του σημαντικού ρόλου που έχουν τα ΚΞΓ και τα φροντιστήρια ΜΕ στην κοινωνία; Και αν η απάντηση στο παραπάνω είναι ναι, δεν θα έπρεπε να σεβαστείτε λίγο και εμάς τους καθηγητές που απολυόμαστε κάθε Μάιο και προσλαμβανόμαστε κάθε Οκτώβρη εκ νέου και μαζεύουμε τα ένσημα με το ζόρι;;; Οι προσπάθειές σας θα έπρεπε να είναι ανακούφισης και προστασίας ενός δύσκολου κλάδου και των εργαζομένων σε αυτόν, που καλύπτουν πραγματικές ανάγκες στην κοινωνία για ψίχουλα, αντί να τους βάζετε να δουλεύουν έστω και 10 μέρες παραπάνω για τα ίδια ψίχουλα! Για να ικανοποιηθεί ποιος; Μήπως να προστεθεί ο όρος να πληρωνόμαστε κάτι παραπάνω για αυτές τις μέρες, έτσι ώστε ο κάθε ιδιοκτήτης να κρίνει πραγματικά αν αξίζει να μας απασχολεί ή όχι; Ούτως ή άλλως, πάλι για μικροποσά μιλάμε... Υποψιάζομαι πως οι ρυθμίσεις αυτές έγιναν κυρίως έχοντας υπόψιν τις ανάγκες των φροντιστηρίων ΜΕ και ιδιαίτερα του Λυκείου, και δή της Γ Λυκείου, όπου ομολογουμένως υπάρχουν αυξημένες ανάγκες και τα μεγάλα διαλείμματα δεν κάνουν καλό. Μετά, ως είθισται, τσουβαλιάστηκαν όλοι οι αντίστοιχοι κλάδοι, χωρίς ιδιαίτερη λογική. Σας ευχαριστώ πολύ και με συγχωρείτε για το μακροσκελές σχόλιο. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στις προσπάθειές σας για την καλυτέρευση όλων των κλάδων της παιδείας.