Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βίκυ Θωμά | 19 Ιουνίου 2015, 22:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας τα σχόλια σχετικά με την προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα διαπίστωσα τα εξής: 1. Όσοι δούλεψαν πέρυσι στα δυσπρόσιτα νιώθουν αδικημένοι..ξέχασαν τις αδικίες επί των αδικιών που έχουν γίνει όλα τα προηγούμενα χρόνια και κυρίως την τελευταία πενταετία..θυμούνται επιλεκτικά μόνο την αδικία που τους αφορά προσωπικά.. 2. Θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να προηγηθούν των άλλων οι οποίοι μπορεί να μην έχουν την "πολυτέλεια" να πηγαίνουν στα δυσπρόσιτα, ή να μην είναι στην κατάλληλη ηλικία ή να έχουν οικογένειες κ.α. 3. Ξεχνούν ότι απευθύνονται σε συναδέλφους τους και όχι σε ανταγωνιστές τους, οι οποίοι επίσης έχουν δουλέψει σε νησιά, σε βουνά, άλλες φορές κοντά και άλλες φορές άπειρα χιλιόμετρα μακρυά απ'τα σπίτια τους και όπου έτυχε τέλος πάντων και οι οποίοι έχουν αδικηθεί όχι μία αλλά άπειρες φορές στο πρόσφατο παρελθόν.. 4. Μιλάνε για αντίξοες συνθήκες κλπ, απαξιώνοντας έμμεσα το ίδιο τους το επάγγελμα...Αν είναι αντίξοο να δουλεύουμε σ'ένα νησί της παραμεθορίου, τότε γιατί το κάνουμε; Εγώ προσωπικά δεν πέρασα και τόσο άσχημα στα διάφορα νησιά που δούλεψα ως αναπληρώτρια και πιστεύω και πολλοί άλλοι.. 5. Το γεγονός ότι ανοίγουν οι πίνακες της προϋπηρεσίας δεν φαίνεται να ενθουσιάζει τους πάντες...οι διάφορες τροπολογίες που ευνοούσαν πότε τον ένα ή τον άλλο κλάδο προφανώς ήταν προτιμότερες από την δικαιοσύνη και την ίση μεταχείριση.. Η πρόταση μου για το θέμα είναι να υπάρξει ένα οικονομικό κίνητρο για τα δυσπρόσιτα και μόνο..Για τον απλό λόγο ότι η δουλειά του καθηγητή, από προσωπική εμπειρία, είναι πολύ πιο απλή στα δυσπρόσιτα με τα τμήματα των πέντε και δέκα μαθητών, σε σύγκριση με τη δουλειά στα αστικά κέντρα των 25 ή και παραπάνω παιδιών.. Το κόστος που μπορεί να έχει για τον καθένα στην προσωπική του ζωή μια επιλογή, δεν μπορεί να κατέχει τόσο μεγάλο μέρος στην παρούσα διαβούλευση.. Τα σημαντικά πρέπει να είναι η προϋπηρεσία να μετράει το ίδιο, για όλους και για πάντα, να σταματήσει η ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών από τις διάφορες "αυθόρμητες" αποφάσεις των εκάστοτε υπουργών, να γνωστοποιούνται τα περισσότερα τουλάχιστον κενά και οι θέσεις στον πίνακα πριν τις αιτήσεις, να μην χωρίζονται τα ζευγάρια και οι οικογένειες και γενικά να επικρατήσει επιτέλους μια στοιχειώδης οργάνωση!!