Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Έλλη Αρσενίου | 19 Ιουνίου 2015, 22:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ζητώ τη διόρθωση της 2ης τροπολογίας. 2. Οι πίνακες πρέπει να ξεκλειδώσουν για τα σχολικά έτη 2012 και εξής και να προσμετρηθούν ΔΙΠΛΑ και τα μόρια των δυσπρόσιτων σχολείων αυτής της περιόδου. Είχε οριστεί ΑΣΕΠ το 2012, αλλά δεν έγινε, η προϋπόθεση του νόμου δεν είχε εκπληρωθεί, άρα τα δυσπρόσιτα θα υπολογίζονταν από το 2012 και εξής και αυτό οι συνάδελφοι που δεν δήλωσαν ή αρνήθηκαν να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτα έπρεπε να το γνωρίζουν. Όσοι υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτα από το 2012 και εξής, αδικούνται κατάφωρα με την εξομοίωση των μορίων. Είναι το ίδιο να υπηρετείς στο Μαρούσι Αθηνών και το ίδιο στο Αγαθονήσι Δωδεκανήσου; Ζητώ την απόσυρση της 4ης τροπολογίας: 4. Βάσει της συμπερίληψης, διαχωρισμός σε γενική και ειδική εκπαίδευση δεν έπρεπε να υφίσταται. Επιπλέον, οι αναπληρωτές ειδικής εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν μπορούν να διοριστούν μόνιμοι, διότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις. Επομένως, η προυπηρεσία πρέπει να υπάρχει ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ, διαφορετικά, είναι ρατσιστικό απέναντι στους μαθητές με ειδικές ανάγκες και άδικο για τον διορισμό των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Πρέπει να εναρμονιστούμε με τα διεθνή πρότυπα «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ»