Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Αναγνωστόπουυλος | 19 Ιουνίου 2015, 22:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το συγκεκριμένο άρθρο κινείται σίγουρα λάθος σε ότι αφορά την προϋπηρεσία που προσφέρθηκε σε δυσπρόσιτες σχ. μονάδες την περίοδο 2010-2014 Προφανώς δε διαφωνώ καθόλου με το διπλασιασμό των μορίων της προϋπηρεσίας από φέτος κι έπειτα, η διαφωνία μου έγκειται για το μη διπλασιασμό την περίοδο 2010-2014. Άλλωστε ποιο είναι το νόημα του διπλασιασμού τον μορίων; *Το κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και *η επιβράβευσή τους για τις τρομερά δύσκολες συνθήκες από πολλές απόψεις που συναντούν εκεί. Ποια είναι λοιπόν η επιβράβευση για τους εκπ/κούς που υπηρέτησαν σε αυτές τις σχ.μονάδες εκείνη την περίοδο; Απολύτως καμία. Επίσης, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη πως οι πίνακες αναπληρωτών εμπεριέχουν δύο στοιχεία α) την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και β) τη διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων. Εάν λοιπόν αλλάξει μόνο το ένα από τα δύο αυτά στοιχεία, τότε έχουμε παραβίαση και όχι ‘ξεκλείδωμα’ των πινάκων. Ενδεικτικά, σε περίπτωση μη εφαρμογής της ως προταθείσας τροποποίησης μας θα δημιουργηθεί το φαινόμενο ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός που υπηρετεί τη φετινή σχολική χρονιά (2014-2015) σε δυσπρόσιτο σχολείο να ξεπεράσει στην κατάταξη του πίνακα αναπληρωτών τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό που υπηρέτησε πέρυσι (2013-2014) στην ίδια σχολική μονάδα κάτι το οποίο αναντίρρητα αποτελεί κατάφωρη αδικία εις βάρος του δευτέρου και παραβιάζει την αρχή της ισότητας. Επιτρέψτε μου να κάνω επίκληση στη λογική σας με ένα συγκριτικό παράδειγμα. Ο εκπαιδευτικός που δήλωνε συγκεκριμένες περιοχές την περίοδο 2010-2014 το έκανε με βάση το νόμο 3848, αφού αυτός προέβλεπε διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ που θα γινόταν μετά από 2 χρόνια. Τώρα που ανοίγουν οι πίνακες, αυτός ο εκπαιδευτικός φωνάζει για παράνομη διαδικασία, αφού εκείνος λειτούργησε με βάση το νόμο που ίσχυε τότε. Με την ίδια λογική οι εκπαιδευτικοί που δε δήλωναν δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014 το έκαναν με βάση το νόμο που ίσχυε και φωνάζουν στο ενδεχόμενο να διπλασιαστούν τα μόρια. Πως λοιπόν κάποιος μπορεί να υποστηρίζει το ξεκλείδωμα των πινάκων, αλλά ταυτόχρονα να μην υποστηρίζει το διπλασιασμό των μορίων για τα δυσπρόσιτα σχολεία την περίοδο 2010-2014; Φυσικά συμφωνώ με το άνοιγμα τον πινάκων, όμως με τους ίδιους όρους που υπήρχαν πριν αυτή κλείσουν (συμπεριλαμβανόμενης της διπλής προσμέτρησης). Αυτή ήταν και είναι άλλωστε και η θέση της ΔΟΕ και της τωρινής κυβέρνησης όταν ήταν αντιπολίτευση σε ότι αφορά το νόμο 3848/2010: Η συνολική κατάργησή του. Αλλωστε ο νόμος 3391/2005 ποτέ δεν έπαψε να ισχύει! Απλά δεν είχε τη δυνατότητα εφαρμογής λόγω του 3848/2010! Το γεγονός ότι δε το γνώριζαν κάποιοι συνάδελφοι και επέλεξαν να τοποθετηθούν στις πρωτεύουσες των νομών δεν σημαίνει ότι αυτοί που επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτα ή ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ και όχι τυχαία αποδεχθήκαμε την τοποθέτησή μας εκεί ώστε να μη έχουμε την διετή ποινή αποκλεισμού πρέπει να επωμιστούμε εκτός από τις δύσκολες καταστάσεις που συναντήσαμε εκεί και αυτήν την κατάφωρη αδικία με τη μη προσμέτρηση των διπλών μορίων.