ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 περιπτώσεις ε)& στ). Επειδή είναι δίκαια η πριμοδότηση, αλλά και συνταγματικά κατοχυρώνεται η προστασία των πολύτεκνων και γενικά των πολυμελών οικογενειών,
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η μοριοδότηση των δικαιούχων να γίνεται ανάλογα με τα τέκνα των οικογενειών αυτών και με 1 μόριο για το καθένα (ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ 3 μόρια, ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ 4 μόρια και πάνω αναλόγως του αριθμού των τέκνων).
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 περίπτωση ζ). Είναι εντελώς εξωπραγματικό και άδικο, εφ' όσον καλύπτεται κατ' αρχήν το εισοδηματικό κριτήριο, αδέλφια φοιτητές που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις από την κατοικία των γονέων τους, να μην μπορούν να σπουδάζουν τουλάχιστον στην ίδια πόλη, αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει και εκτός κριτηρίων. Είναι επίσης παράλογο και άδικο, να έχει την ίδια μοριοδότηση (1 μόριο) η περίπτωση των ως άνω αδελφών φοιτητών και τα πολύδυμα τέκνα εκ των οποίων το ένα (στην συνήθη περίπτωση των διδύμων)πέτυχε στις εξετάσεις.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Να μοριοδοτούνται με 2 μόρια οι έχοντες αδελφό φοιτητή που φοιτούν και οι δύο σε πόλη διαφορετική της κατοικίας των γονέων τους, με 1 μόριο οι έχοντες αδελφό φοιτητή που σπουδάζει στην πόλη κατοικίας των γονέων τους και με 1 μόριο τα πολύδυμα τέκνα που μετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο έτος.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ Ι). Το εντελώς παράλογο, άδικο και εξόφθαλμα αντισυνταγματικό στην περίπτωση της ισοψηφίας. Δύο απλά παραδείγματα. Θα έχουμε την συνήθη περίπτωση ισοψηφίας μεταξύ φοιτητών διαφορετικού έτους σπουδών, με αποτέλεσμα να μοριοδοτείται περισσότερο αυτός που έλαβε μέρος στις εξετάσεις που είχαν μικρότερο βαθμό δυσκολίας (δείτε τις βάσεις εισαγωγής την τελευταία τετραετία). Θα έχουμε επίσης (σε συνδιασμό και με το προηγούμενο παράδειγμα) την συνήθη περίπτωση ισόβαθμων δικαιούχων στα όρια δύο εισοδηματικών κριηρίων, να ευνοείται εκείνος που είναι στο μικρότερο (π.χ. περίπτωση β με ένα τέκνο - μόρια 4) από εκείνον που είναι στο αμέσως επόμενο λόγω μικρής εισοδηματικής διαφοροποίησης , ο οποίος όμως καλύπτει και άλλα κριτήρια (π.χ. τρίτεκνος περίπτωσης γ ή περίπτωση γ με δύο παιδιά φοιτητές ή περίπτωση γ με περίπτωση η ή θ κλπ - μόρια 4). Και όλα αυτά όταν ο βασικώτερος λόγος των μετεγγραφών είναι η οικονομική κατάσταση των οικογενειών.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Σε περίπτωση ισοψηφίας να προηγούνται οι ανήκοντες σε περισσότερες κατηγορίες μοριοδότησης και εν συνεχεία οι δικαιούχοι με βάση το κατά κεφαλήν εισόδημα κατά αύξουσα σειρά κατάταξης. Να ληφθεί δε εδώ υπ' όψιν, ότι λόγω της διαφορετικής φορολογικής αντιμετώπισης των εισοδημάτων ανάλογα με την κατηγορία προέλευσής τους (π.χ. μισθωτός ή επαγγελματίας κλπ), το δικαιώτερο θα ήταν να εκλαμβανόνταν το κατά κεφαλήν εισόδημα μετά την αφαίρεση του αναλογούντος φόρου εισοδήματος και λοιπών επιβαρύνσεων.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 12. Η προτεινόμενη νομοθετική διάταξη είναι πράγματι πολύ καλή, απείρως αντικειμενικώτερη σε σχέση με τις προϋφιστάμενες των τριών τελευταίων ετών και ευκόλως άμεσα εφαρμόσιμη με βάση την υφιστάμενη τεχνολογία, άλλωστε όλα τα δεδομένα ως προς τα κριτήρια των μετεγγραφών είναι εύκολα προσβάσιμα ηκεκτρονικά.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Να συμπληρωθεί η παράγραφος 12 με την επισήμανση ότι οι αιτήσεις των μετεγγραφών θα γίνονται το πρώτο δεκαπενθήμερο ή έως το πρώτο εικοσαήμερο του Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρώνονται έως την 30η Σεπτεμβρίου, ώστε να ισχύουν αυτές από την αρχή του κάθε ακαδημαϊκού έτους.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 περιπτώσεις ε)& στ). Επειδή είναι δίκαια η πριμοδότηση, αλλά και συνταγματικά κατοχυρώνεται η προστασία των πολύτεκνων και γενικά των πολυμελών οικογενειών, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η μοριοδότηση των δικαιούχων να γίνεται ανάλογα με τα τέκνα των οικογενειών αυτών και με 1 μόριο για το καθένα (ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ 3 μόρια, ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ 4 μόρια και πάνω αναλόγως του αριθμού των τέκνων). ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 περίπτωση ζ). Είναι εντελώς εξωπραγματικό και άδικο, εφ' όσον καλύπτεται κατ' αρχήν το εισοδηματικό κριτήριο, αδέλφια φοιτητές που σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις από την κατοικία των γονέων τους, να μην μπορούν να σπουδάζουν τουλάχιστον στην ίδια πόλη, αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει και εκτός κριτηρίων. Είναι επίσης παράλογο και άδικο, να έχει την ίδια μοριοδότηση (1 μόριο) η περίπτωση των ως άνω αδελφών φοιτητών και τα πολύδυμα τέκνα εκ των οποίων το ένα (στην συνήθη περίπτωση των διδύμων)πέτυχε στις εξετάσεις. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Να μοριοδοτούνται με 2 μόρια οι έχοντες αδελφό φοιτητή που φοιτούν και οι δύο σε πόλη διαφορετική της κατοικίας των γονέων τους, με 1 μόριο οι έχοντες αδελφό φοιτητή που σπουδάζει στην πόλη κατοικίας των γονέων τους και με 1 μόριο τα πολύδυμα τέκνα που μετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο έτος. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 7 ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ Ι). Το εντελώς παράλογο, άδικο και εξόφθαλμα αντισυνταγματικό στην περίπτωση της ισοψηφίας. Δύο απλά παραδείγματα. Θα έχουμε την συνήθη περίπτωση ισοψηφίας μεταξύ φοιτητών διαφορετικού έτους σπουδών, με αποτέλεσμα να μοριοδοτείται περισσότερο αυτός που έλαβε μέρος στις εξετάσεις που είχαν μικρότερο βαθμό δυσκολίας (δείτε τις βάσεις εισαγωγής την τελευταία τετραετία). Θα έχουμε επίσης (σε συνδιασμό και με το προηγούμενο παράδειγμα) την συνήθη περίπτωση ισόβαθμων δικαιούχων στα όρια δύο εισοδηματικών κριηρίων, να ευνοείται εκείνος που είναι στο μικρότερο (π.χ. περίπτωση β με ένα τέκνο - μόρια 4) από εκείνον που είναι στο αμέσως επόμενο λόγω μικρής εισοδηματικής διαφοροποίησης , ο οποίος όμως καλύπτει και άλλα κριτήρια (π.χ. τρίτεκνος περίπτωσης γ ή περίπτωση γ με δύο παιδιά φοιτητές ή περίπτωση γ με περίπτωση η ή θ κλπ - μόρια 4). Και όλα αυτά όταν ο βασικώτερος λόγος των μετεγγραφών είναι η οικονομική κατάσταση των οικογενειών. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Σε περίπτωση ισοψηφίας να προηγούνται οι ανήκοντες σε περισσότερες κατηγορίες μοριοδότησης και εν συνεχεία οι δικαιούχοι με βάση το κατά κεφαλήν εισόδημα κατά αύξουσα σειρά κατάταξης. Να ληφθεί δε εδώ υπ' όψιν, ότι λόγω της διαφορετικής φορολογικής αντιμετώπισης των εισοδημάτων ανάλογα με την κατηγορία προέλευσής τους (π.χ. μισθωτός ή επαγγελματίας κλπ), το δικαιώτερο θα ήταν να εκλαμβανόνταν το κατά κεφαλήν εισόδημα μετά την αφαίρεση του αναλογούντος φόρου εισοδήματος και λοιπών επιβαρύνσεων. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 12. Η προτεινόμενη νομοθετική διάταξη είναι πράγματι πολύ καλή, απείρως αντικειμενικώτερη σε σχέση με τις προϋφιστάμενες των τριών τελευταίων ετών και ευκόλως άμεσα εφαρμόσιμη με βάση την υφιστάμενη τεχνολογία, άλλωστε όλα τα δεδομένα ως προς τα κριτήρια των μετεγγραφών είναι εύκολα προσβάσιμα ηκεκτρονικά. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ : Να συμπληρωθεί η παράγραφος 12 με την επισήμανση ότι οι αιτήσεις των μετεγγραφών θα γίνονται το πρώτο δεκαπενθήμερο ή έως το πρώτο εικοσαήμερο του Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρώνονται έως την 30η Σεπτεμβρίου, ώστε να ισχύουν αυτές από την αρχή του κάθε ακαδημαϊκού έτους.