• Σχόλιο του χρήστη 'Μαιρη' | 19 Ιουνίου 2015, 22:53

    Σε απάντηση ανωτέρου σχολιασμού περι ισότητας της εκπαίδευσης καισε μη διαχωρισμό σε ειδικη και γενική, θα ήθελα να διευκρινήσω οτι πρόκειται για διαχωρισμό προσόντων και τρόπου αποκτηθέντων .Δηλάδη, πολλοί συνάδελφοι μου Νηπιαγωγοί έχουν δώσει τουλάχιστον 3 φορές ΑΣΕΠ,εγώ προσωπικά είμαι επιτυχούσα σε 5 ΑΣΕΠ. Δεν μπορεί λοιπόν, να μην προσμετρηθεί και να μην συνυπολογιστεί οτι εχω κριθεί επιτυχούσα από εξετάσεισ του ίδιου του κράτους πέντε φορές , σε αντίθεση με συναδέλφους που μπορεί να μην έχουν δώσει καμμία φορα ΑΣΕΠ,αλλά απλά έκαναν ενα σεμινάριο των 400 ωρών. Εαν θυμαμαι επίσης καλά οι ίδιοι οι συνάδελφοι τησ ειδικής αγωγής επιδιωξαν να γίνει ενασ ξεχωριστός πίνακασ γι αυτούς, τί συμβαίνει τώρα και θέλουν αλλάγή του σκηνικού. Εαν θέλουμε να μιλάμε για ευννομουμενο κράτος, οι νόμοι πρέπει να ισχυουν για όλους και οχι να υπάρχουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά για κάθε κατηγορία. Το συμβούλιο του κράτουσ έχει αποφασίσει οτι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και μόνο είναι κριτήριο διορισμού. Η ΔΟΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ(ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ-ΜΟΝΙΜΟΥΣ)ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .