• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΕΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 21:37

    ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: 1. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ - ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ) 2. ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ 3. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΠΔΣ , ΓΡΑΣΕΠ ,ΓΡΑΣΥ )ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ. 4. ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕ Μ.Κ. ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ 3 (ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΕΥΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ) 5. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΜΟΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. 6. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΩΣΤΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.