Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρύσα | 19 Ιουνίου 2015, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην εποχή που η παγκόσμια επιστημονική κονότητα έχει αποδεχθεί την ενιαία εκπαίδευση (συνεκπαίδευση) ως την πιο αποτελεσματική για την παροχή ποιότητας στην εκπαίδευση σε ένα ενιαίο σχολείο χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, η παράγραφος 4 του υπόψη άρθρου διαχωρίζει την ειδική από την γενική εκπαίδευση και μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω. Οι εκπαιδευτικοί 60.50 και 70.50, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι, μετά τις βασικές τους σπουδές, απέκτησαν πρόσθετα προσόντα, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και διατάξεις και εργάστηκαν για χρόνια στην ειδική και γενική αγωγή. Ειδικά στην περίπτωση της προσχολικής αγωγής οι νηπιαγωγοί 60.50 εδώ και δέκα χρόνια ήταν αυτοί που λόγω του πολύ μικρού αριθμού των ΠΕ.61 στήριξαν και λειτούργησαν όλες τις δομές ειδικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Η μη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες (ειδικής και γενικής) ουσιαστικά θα οδηγήσει στον αποκλεισμό των εκπαιδευτικών 60.50 & 70.50 από την ειδική αγωγή, γεγονός που είναι άδικο αλλά και επιστημονικά λανθασμένο. Οι εκπαιδευτικοί 60.50, και 70.50 διαθέτουν εξειδίκευση μέσω μεταπτυχιακών σπουδών αναγνωρισμένων απο την ελληνική πολιτεία καθώς και πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία η οποία δεν πρέπει να αμεληθεί.