Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Αναγνωστόπουυλος | 19 Ιουνίου 2015, 23:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μία ακόμη ρύθμιση η οποία είναι πέρα για πέρα άδικη είναι η ρύθμιση για το διαχωρισμό της προϋπηρεσίας σε πίνακες της ειδικής και γενικής αγωγής των ατόμων με πρόσθετα προσόντα(μεταπτυχιακά κλπ). Σας παραθέτω το απόσπασμα της εγκυκλίου «Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.5.2010 τ. Α΄)» όπως αυτή συντάσσεται και ανακοινώνεται κάθε χρόνο όπου στο «Κεφάλαιο Β: Προϋπηρεσία που προσμετράται στου πίνακες», αναφέρεται πως: 1. Στις διατάξεις του άρθρου 6 παρ. 34 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152/28.06.2002 τ. Α΄), όπως αντικαταστάθηκε και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3687/2008 και του άρθρου 6 του ν. 3848/2010, της παρ.9β του αρθρου 26 του ν.3879/2010 (ΦΕΚ 163/21.09.2010 τ.Α΄) και της παρ.11 του άρθρου 8 του ν.4076/2012 (ΦΕΚ 159/10.08.2012 τ.Α΄) ορίζεται η προϋπηρεσία που προσμετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων. Ειδικότερα ορίζεται ότι: «34. α. Όπου στις κείμενες διατάξεις αναφέρεται προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, νοείται αυτή που προσφέρθηκε: α) στα δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, «β. Προσμέτρηση των υπηρεσιών της παραγράφου (α) γίνεται, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: i) το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ή από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης» Εμείς λοιπόν και σε δημόσια σχολεία εργαστήκαμε και από το Υπουργείο Παιδείας προσληφθήκαμε. Είμαστε εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και ΠΕ60 οι οποίοι με αιματηρές οικονομίες επιλέξαμε να μορφωθούμε και να εξελιχθούμε ενεργώντας με βάση την υπάρχουσα νομοθεσία. Νομοθεσία η οποία ανέφερε τα αυτονόητα: Η προϋπηρεσία μας πηγαίνει συνολικά στη γενική αφού η εκπαίδευση είναι ενιαία και όση προϋπηρεσία προσφέρθηκε σε δομές της ειδικής αγωγής προσμετράται ΚΑΙ στον οικείο πίνακα. Αν περάσετε τη ρύθμιση αναδρομικά μας οδηγείτε στην ανεργία αφού ένας εκπ/κος ΠΕ70 πχ με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή που έχει υπηρετήσει 3 χρόνια στη γενική και 2 σε δομές της ειδικής θα βρεθεί 2000 θέσεις πιο κάτω στον πίνακα της γενικής αγωγής. Από την άλλη στον πίνακα της ειδικής αγωγής με την την υπ΄αριθμ΄ 128005/Δ2/08-08-2014 υπουργική απόφαση προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61 των εκπαιδευτικών ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50 με αποτέλεσμα κάθε χρόνο οι τελευταίοι να βρίσκονται όλο και πιο χαμηλά στους συγκεκριμένους πίνακες αφού λαμβάνουν θέση από πάνω τους οι νέοι απόφοιτοι ΠΕ71 και ΠΕ61. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι σε φάσμα 1-2 ετών να είμαστε άνεργοι και η προϋπηρεσία τους σε αυτόν τον πίνακα να καθίσταται άχρηστη, αφού δε θα μας χρειάζεται πλέον το Υπουργείο Παιδείας για να καλύψει τα κενά στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Αν αφήσετε τα πράγματα όπως ίσχυαν σας λύνουμε τα χέρια αφού με βάση την υπουργική απόφαση που προανέφερα (την οποία δεν είναι της ώρας να αναλύσω και να θέσω επιχειρήματα για τη νομιμότητα της εφαρμογής της) μας επιστρατεύετε όταν δεν υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός απόφοιτων ΠΕ61 και ΠΕ71 για να καλύψουν τα κενά στην ειδική αγωγή. Συμπερασματικά, θεωρώ ότι η προϋπηρεσία που προσφέρεται σε δομές της ειδικής αγωγής πρέπει να προσμετράται και στους δύο πίνακες και αναδρομικά και εφεξής! Μην σκίσετε με τα χέρια μας τα πτυχία μας, διότι ακόμα και να θέλουμε να παραμείνουμε στην ειδική αγωγή, λόγω της πρόταξης των ΠΕ61 και ΠΕ71 θα αναγκαστούμε να μεταπηδήσουμε όλοι στη γενική, αφού σε 1-2 χρόνια θα αχρηστευτεί η προϋπηρεσία μας και θα μείνουμε άνεργοι.. Επίσης, θέλω να αναφέρω ότι είναι αντιφατικό στο τραπέζι της ειδικής αγωγής να κάθονται μαζί έννοιες όπως η ένταξη, η συνεκπαίδευση (που τοποθετούσασταν και τοποθετείστε υπέρ) και ο διαχωρισμός. Τέλος, σας καλώ να ακούσετε τη βάση της εκπαίδευσης, τους μάχιμους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι σύσσωμοι μακριά από κόμματα και παρατάξεις ψήφισαν στις γενικές τους συνελεύσεις κατά του διαχωρισμού της προϋπηρεσίας με γνώμονα το αίσθημα δικαίου και μόνο αυτό.