Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη P. A | 20 Ιουνίου 2015, 00:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σύστημα μοριοδότησης και πρόσληψης είναι σε λάθος κατεύθυνση γιατί καταργεί την αρχή της ίσης μεταχείρισης αφού όλοι οι απόφοιτοι ΑΕΙ ΤΕΙ των τελευταίων ετών είναι αποκλεισμένοι. Ανακυκλώνονται κατά ποσοστό πάνω από 80% οι πολύ παλιοί εκπαιδευτικοί που πολλοί από αυτούς είχαν αποκτήσει την πρώτη ή ένα σημαντιικό τμήμα από την προϋπηρεσία μέσω Ενισχυτικής ή ΠΔΣ με πρόσληψη μέσω μη αντικειμενικών κριτηρίων αλλά μέσω γνωριμιών με τα στελέχη της εκπαίδευσης. Να μοριοδοτούνται ποιοτικά κριτήρια όπως Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά - Βαθμός πτυχίου - Πιστοποιημένη γνώση ΤΠΕ - Σεμινάρια ΕΑΕ - Γνώση νοηματικής ή Braille (για ειδική αγωγή) κ.α. Σαν παιδαγωγική επάρκεια να αναγνωριστεί το εξάμηνο σεμινάριο του ΕΚΕΠΙΣ "Εκπαίδευση εκπαιδευτών συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης" αφού σε αυτό διδάχθηκε η ίδια ύλη που διδάσκεται στην ΑΣΠΑΙΤΕ με τα βιβλία όπου επιστημονικός υπεύθυνος ήταν ο κ. Κοκκος Αλέξης Σε περίπτωση που παραμείνει ως βασικό κριτήριο η προσμέτρηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας να προσμετράται η προϋπηρεσία σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΕΚΔΔΑ, ΚΔΒΜ κλπ