Οι 6ετείς υποχρεωτικές σπουδές γιατί δεν τοποθετούνται στο 8ο επίπεδο? Ο επιπλέον χρόνος θα μετράει ευνο"ικά για τις πολυτεχνικές σχολές αλλά οι 6ετείς ιατρικές δεν πειράζει να είναι στο ίδιο επίπεδο μαζί τους? Αν όντως είναι ορθή η λογική να απονέμονται Msc στα Πολυτεχνεία τι είδους Msc θα είναι αυτά? Ποιας ειδίκευσης και τι χρόνου εκπόνησης? Αρκεί ο 1 χρόνος παραπάνω να θεωρηθεί Msc? Και ποια η διαφοροποίηση από τους κατόχους "κανονικών" τίτλων Msc? Δεν θεωρείται προβληματικό ότι όσοι μπαίνουν στη διαδικασία να αποκτήσουν κανονικό τίτλο θα είναι στο 7ο επίπεδο μαζί μ αυτούς με το integrated? Δεν θεωρείται προβληματικό ότι οι πτυχιούχοι 4ετών τίτλων και 2ετών Msc στα οποία εισήλθαν με ξεχωριστή επιπλέον διαγωνιστική διαδικασία (σύνολο 6 έτη) θα διαθέτουν προσόντα ισοδύναμα με απλούς απόφοιτους Πολυτεχνείων 5τους φοίτησης (1 χρόνο λιγότερο) οι οποίοι έχουν εισαχθεί χωρίς κάποια διαγωνιστική διαδικασία σε κάποιο μεταπτυχιακό? Γιατί ο χρόνος σπουδών επομένως να μετράει μονάχα υπέρ των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών και όλοι οι υπόλοιποι να υποβιβάζονται (απόφοιτοι 6τών, πτυχιούχοι κάτοχοι 2ετών μάστερ με σύνολο 6 έτη κοκ)? Θεωρώ ότι τίθενται πολλά ζητήματα ισότητας και ισονομίας με αυτή τη ρύθμιση που αφορούν το συλλογικό καλό και υπερβαίνουν τα επιμέρους θέματα των πολυτεχνικών κλάδων.
Οι 6ετείς υποχρεωτικές σπουδές γιατί δεν τοποθετούνται στο 8ο επίπεδο? Ο επιπλέον χρόνος θα μετράει ευνο"ικά για τις πολυτεχνικές σχολές αλλά οι 6ετείς ιατρικές δεν πειράζει να είναι στο ίδιο επίπεδο μαζί τους? Αν όντως είναι ορθή η λογική να απονέμονται Msc στα Πολυτεχνεία τι είδους Msc θα είναι αυτά? Ποιας ειδίκευσης και τι χρόνου εκπόνησης? Αρκεί ο 1 χρόνος παραπάνω να θεωρηθεί Msc? Και ποια η διαφοροποίηση από τους κατόχους "κανονικών" τίτλων Msc? Δεν θεωρείται προβληματικό ότι όσοι μπαίνουν στη διαδικασία να αποκτήσουν κανονικό τίτλο θα είναι στο 7ο επίπεδο μαζί μ αυτούς με το integrated? Δεν θεωρείται προβληματικό ότι οι πτυχιούχοι 4ετών τίτλων και 2ετών Msc στα οποία εισήλθαν με ξεχωριστή επιπλέον διαγωνιστική διαδικασία (σύνολο 6 έτη) θα διαθέτουν προσόντα ισοδύναμα με απλούς απόφοιτους Πολυτεχνείων 5τους φοίτησης (1 χρόνο λιγότερο) οι οποίοι έχουν εισαχθεί χωρίς κάποια διαγωνιστική διαδικασία σε κάποιο μεταπτυχιακό? Γιατί ο χρόνος σπουδών επομένως να μετράει μονάχα υπέρ των αποφοίτων πολυτεχνικών σχολών και όλοι οι υπόλοιποι να υποβιβάζονται (απόφοιτοι 6τών, πτυχιούχοι κάτοχοι 2ετών μάστερ με σύνολο 6 έτη κοκ)? Θεωρώ ότι τίθενται πολλά ζητήματα ισότητας και ισονομίας με αυτή τη ρύθμιση που αφορούν το συλλογικό καλό και υπερβαίνουν τα επιμέρους θέματα των πολυτεχνικών κλάδων.