• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 21:56

    Η άποψη να ελέγχεται το σύνολο των διορισμών στο δημόσιο από μια ανεξάρτητη αρχή, όπως το ΑΣΕΠ, με βρίσκει 100% σύμφωνο. Υπήρξε άλλωστε δέσμευση του πρωθυπουργού και για αυτό πήρε καθαρή λαϊκή εντολή. Ως εκ τούτου το ΥΠΕΠΘ θα πρέπει να υλοποιήσει τις προεκλογικές δεσμεύσεις για αξιοκρατία. ΩΣΤΟΣΟ Θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη 2 παράμετροι: 1. Ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών θα πρέπει να γίνεται με 100% αντικειμενικά κριτήρια. Αυτό σημαίνει ότι και το μάθημα της ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ θα πρέπει να εξετάζεται με τη μορφή ερωτημάτων πολλαπλής επιλογής. Είναι πολύ αφύσικο, αν όχι ύποπτο, κάποιοι εξεταζόμενοι να βαθμολογούνται με 40-50 (δηλαδή κάτω από τη βάση) στα γνωστικά αντικείμενα, τα οποία αξιολογούνται με αντικειμενικά κριτήρια, και στο συγκεκριμένο μάθημα (το οποίο μάλιστα βαρύνει κατά 30% τη συνολική βαθμολογία) να παίρνουν 90 μέχρι και 100!!! Και το αντίστροφο βέβαια... Δεν πρέπει το μάθημα της ειδικής διδακτικής να εξακολουθήσει να λειτουργεί όπως η περίφημη "συνέντευξη" σε άλλους "διαγωνισμούς". Αφού το ΑΣΕΠ θα γίνει ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ θα πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα είναι και καθ' όλα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. 2. Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει μεταβατική περίοδος για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με κόπο έχουν συγκεντρώσει τα μόρια της προϋπηρεσίας τους στην επαρχία με το ισχύον σύστημα μοριοδότησης. Θα είναι λάθος το ΥΠΕΠθ να αγνοήσει τους πολυετείς τους αγώνες. Τέλος, δεν είναι λογικό να επιλέγουν κατα προτεραιότητα περιοχές διορισμού οι εκπαιδευτικοί που μονιμοποιούνται με βάση την προϋπηρεσία (40%) εις βάρος αυτών που διορίζονται από το ΑΣΕΠ (60%)έντεκα (!!!)ολόκληρα χρόνια μετά τη θεσμοθέτηση του νέου διαγωνισμού. Είναι εντελώς ανακόλουθο σε ένα σύστημα διορισμών στηριγμένο στο ΑΣΕΠ, οι διοριστέοι μέσω αυτού να θεωρούνται κατώτεροι από εκείνους που διορίζονται ακόμη με το παρωχημένο σύστημα της επετηρίδας.