Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΙΒΗ ΝΙΑΒΗ | 20 Ιουνίου 2015, 04:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο να εξαπολύονται διαρκώς κατηγορίες για πληρωμένα μεταπτυχιακά, παράνομα αναγνωρισμένα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ενημερωτικά δεν διαθέτω κάποιο μεταπτυχιακό, έχω μπει στον Πίνακα ΠΕ 70,5 με βάση τη 10μηνη προυπηρεσία, οπότε δεν έχω ιδίον όφελος ως προς αυτά που θα πω. Όποιος θεωρεί πως όσοι έχουν μεταπτυχιακό στη Ειδική Αγωγή το έχουν "αγοράσει" από το εξωτερικό μπορεί να κάνει μήνυση στον ΔΟΑΤΑΠ ο οποίος είναι υπεύθυνος για την αναγνώρισή τους. Όποιος επίσης θεωρεί πως κάποιος που έχει αντίστοιχο μεταπτυχιακό εσωτερικού δεν του προσφέρει επάρκεια εξειδίκευσης προσβάλλει και αμφισβητεί τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, από τα οποία αποφοιτήσαμε όλοι μας, και επομένως προσβάλλει και αμφισβητεί ο ίδιος τις σπουδές του. ΕΊΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗ να γίνει ενδελεχής έρευνα σε μεταπτυχιακά Εσωτερικού και Εξωτερικού όλων των αντικειμένων, και να αποσυρθούν όσα κριθούν "μαϊμού",επιστημονικά ανεπαρκή, παράνομα κλπ αλλά προς θεού σταματήστε να βάζετε όλα τα μεταπτυχιακά στο ίδιο τσουβάλι και να αμφισβητείτε την Επιστημονική αξία και επάρκεια συναδέλφων. Οι περισσότεροι άλλωστε από αυτούς που επικρίνουν τα μεταπτυχιακά και προβάλλουν διαρκώς ως επιχείρημα όρους όπως "πληρωμένα"κλπ, δεν διαθέτουν οι ίδιοι κάποιο μεταπτυχιακό. Και για να προλάβω τα επόμενα σχόλια, είναι αχαρακτήριστο (για να μην χρησιμοποιήσω άλλη λέξη) να θεωρούμε πως όλοι όσοι διαθέτουν κάποιο μεταπτυχιακό είναι "λεφτάδες" και τους τρέχουν από τα μπατζάκια κλπ, όπως διαβάζω συνέχεια τον τελευταίο καιρό. Υπάρχουν άνθρωποι που στερούνται και κάνουν φρικτές οικονομίες, και οι ίδιοι και οι οικογένειες τους, προκειμένου να μπορέσουν να κάνουν ένα μεταπτυχιακό που θα τους βοηθήσει να εξελιχθούν τόσο επιστημονικά όσο και επαγγελματικά. Λες κι αν ήταν λεφτάδες θα διαμαρτύρονταν και θα πάλευαν για μια θέση εργασίας είτε στην Ειδική αγωγή, είτε στην Γενική. Επομένως τους κατηγορείται γιατί...;;; Όχι γιατί διαθέτουν κάποιο μεταπτυχιακό, αλλά γιατί αυτό το χαρτί τους βοήθησε να δουλέψουν στην Ειδική αγωγή, να απασχοληθούν σε μια θέση εργασίας, να δουλέψουν για να ζήσουν. Πόσο δημοκρατικό και δίκαιο είναι άραγε αυτό... Κατηγορείτε κάποιοι ανθρώπους οι οποίοι χρησιμοποίησαν νόμιμα δικαιώματα που τους παρείχε το ίδιο το υπουργείο για να εργαστούν και υπερασπίζεστε μια ρύθμιση που τους καταδικάζει στην ανεργία γιατί με τον τρόπο αυτό θεωρείτε πως υπερασπίζεστε και προασπίζετε τα δικά σας συμφέροντα και τη δική σας θέση εργασίας. Σπέρνετε τη διχόνοια στον κλάδο. Αν αρχίσει ο καθένας να σκέφτεται με γνώμονα τα δικά του ατομικά οφέλη και συμφέροντα δεν πρόκειται να επικρατήσει ποτέ σύμπνοια και ομόνοια, ο κλάδος δεν πρόκειται ποτέ να πάει μπροστά, να εξελιχθεί και να αναβαθμιστεί.Δεν αναλογίζεστε πως αν αύριο, μεθαύριο έρθει ένα άλλο νομοσχέδιο και μια άλλη ρύθμιση που θα βλάπτει εσάς τους ίδιους και τη δική σας θέση θα θέλατε κι εσείς τον κλάδο στο πλευρό σας... Με την εικόνα που δίνετε όμως και με τις ενέργειες που κάνετε σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή ποιος άραγε θα σας υπερασπιστεί...;; Το θέμα δεν είναι να σκέφτεται ο καθένας με γνώμονα το ατομικό συμφέρον, αλλά το συλλογικό, Πρέπει να μαχόμαστε όλοι για να υπάρχουν δίκαιες μεταρρυθμίσεις για ΟΛΟΥΣ μας και όχι να ψαχνόμαστε για το πως θα τη γλιτώσουμε εμείς αδιαφορώντας για τους συναδέλφους μας, επικροτώντας μάλιστα απαράδεκτες ρυθμίσεις που τους βλάπτουν. Καταλήγοντας θεωρώ πως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΤΡΑΓΙΚΟ να υπάρχει διαχωρισμός της Ειδικής από τη Γενική αγωγή τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επιστημονικό επίπεδο. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι ο ένας κλάδος του άλλου, είναι αλληλένδετοι και θα πρέπει να παραμείνουν προς όφελος κυρίως της ευαίσθητης αυτής κοινωνικής ομάδας που έχει να κάνει με την Ειδική αγωγή.