Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχαλίτσα Χατζηκαλλινικίδου | 20 Ιουνίου 2015, 08:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης» Απόφαση ΓΣ για την προσμέτρηση προϋπηρεσίας σε γενική και ειδική αγωγή Λίγες μόνο μέρες πριν την έκδοση εγκύκλιου για τους πίνακες των αναπληρωτών και πριν την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών για τα συνέδρια των ομοσπονδιών ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, είχαμε την ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ και τη δήλωση- πρόθεση του υπουργείου, μέσω στόματος κ. Κουράκη, να υπάρξει διαχωρισμός ως προς την προϋπηρεσία των αναπληρωτών που υπηρέτησαν σε δομές ειδικής εκπαίδευσης. Έτσι η αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς για μη αναγνώριση προϋπηρεσίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διευρύνεται, «αγκαλιάζοντας» και όσους για χρόνια έχουν εργαστεί στην Ειδική Αγωγή. Οι δηλώσεις του υπουργείου δηλώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να μην αναγνωρίσει την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής που δούλεψαν υποστηρίζοντας με το θεσμό της παράλληλης στήριξης μαθητές, στα γενικά σχολεία. Φαίνεται λοιπόν, ότι το κράτος έχει συνέχεια στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στην ανακύκλωση των ανέργων, στην εξυπηρέτηση μικροκομματικών συμφερόντων. Μία τέτοια απαράδεκτη ρύθμιση: -Θα επισημοποιήσει νομοθετικά το διαχωρισμό της ειδικής από τη γενική εκπαίδευση. -Θα έχει ως αποτέλεσμα να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο η προοπτική πρόσληψης γι' αυτούς τους εκπαιδευτικούς που έχουν προϋπηρεσία, με δεδομένο ότι διορισμοί και προσλήψεις στην εκπαίδευση γίνονται με το «σταγονόμετρο», αντί να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες. -Θα ανοίξει προϋποθέσεις κατηγοριοποίησης των εκπαιδευτικών δομών, ακυρώνοντας τη βασική αρχή ότι η προϋπηρεσία είναι συνολική, σε όποια εκπαιδευτική δομή και αν αποκτήθηκε. Αν μάλιστα το κριτήριο αυτό επεκταθεί και στο χώρο του μόνιμου εκπαιδευτικού, τότε το τοπίο θα είναι τελείως διαφορετικό τα επόμενα χρόνια… -Θα δημιουργήσει προϋποθέσεις πελατειακών σχέσεων ανάμεσα σε υποκατηγορίες εργαζομένων στο χώρο. Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής εκπαίδευσης αποτέλεσαν διαχρονικά στόχο απατηλών υποσχέσεων από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία, υποσχέσεων που έκαναν φτερά μόλις έκλειναν οι όποιες… κάλπες… ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, την δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε γνωστικό αντικείμενο, τη δημιουργία οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ, τη μείωση των μαθητών και νηπίων ανά τμήμα και την αύξηση των οργανικών θέσεων στα Σχολεία των δυσπρόσιτων περιοχών. Οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε πλήρη αγωνιστική ετοιμότητα για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθώς και τη συνολικότερη διεκδίκηση των παραπάνω αιτημάτων με βάση τις ανάγκες μας. ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΣ Διαβάστε περισσότερα: http://www.sylaristotelis.com/products/apofasi-gs-gia-tin-prosmetrisi-proypiresias-se-geniki-kai-eidiki-agogi/