• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΣΙΑΠΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ' | 20 Ιουνίου 2015, 08:46

    Αν θέλουμε να μιλάμε για κράτος ΔΙΚΑΙΟΥ θα πρέπει να φτιαχτεί ένας ενιαίος πίνακας κατάταξης (μονίμων και αναπληρωτών) με τα κάτωθι κριτήρια: 1) Αναγνώριση επιτυχίας σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ(2002,2004,2006,2008) λαμβάνοντας υπόψη τη μεγαλύτερη βαθμολογία ή όλες με ποσοστό. 2)Αναγνώριση πραγματικής προϋπηρεσίας πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας ανεξάρτητα από το που προσφέρεται ειδική ή γενική αγωγή τουλάχιστον μέχρι το 2015. 3)Αναγνώριση πραγματικής προϋπηρεσίας πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας με ανώτατο όριο (50 ή 60 μήνες) από την στιγμή που μπαίνουν στους πίνακες εκπαιδευτικοί που προέρχονται από ΙΔΙΩΤΙΚΑ σχολεία και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ. 4)ΟΧΙ στο διπλασιασμό των μορίων σε δυσπρόσιτες περιοχές γιατί οι περισσότεροι γνώριζαν ότι δεν μετρούσαν τα διπλά μόρια και γι’αυτό δεν επέλεξαν δυσπρόσιτες περιοχές. Όποιοι το ζητούν κοιτούν το προσωπικό τους συμφέρον. Διαφορετικά προσπαθούμε να διορίσουμε τους εκπαιδευτικούς των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ που έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες. Από την στιγμή που οι διορισμοί γίνονται με το σταγονόμετρο, το υπουργείο πρέπει να προστατέψει τους εκπαιδευτικούς που έχουν προσφέρει υπηρεσίες στο δημόσιο σχολείο .Το Υπουργείο Παιδείας αδικεί κατάφορα τους εκπαιδευτικούς που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε απομακρυσμένες περιοχές του τόπου κατοικίας τους μετά από επιτυχία ΑΣΕΠ. Αντί η πολιτεία να τους επιβραβεύσει και να τους ανταμείψει ηθικά που πάλεψαν δίκαια και αξιοκρατικά τους υπονομεύει και δημιουργεί ανισορροπίες και αδικίες έναντι άλλων συναδέλφων που προσέφεραν υπηρεσίες στον τόπο διαμονής τους χρησιμοποιώντας άλλα μέσα. Κύριε Υπουργέ, θα ήθελα να δείτε το θέμα με μεγαλύτερη ευαισθησία, λαμβάνοντας υπόψη και την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ. Περιμένω από την πλευρά σας μια επιβράβευση και όχι μια ακόμη αδικία. Υ.Γ. Τα σχολικά έτη 2010-2011& 2011-2012 στους πίνακες ειδικής αγωγής μετρούσε και η επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ. Ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δίνετε να εκφράσω τις απόψεις μου.