Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 22:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ,ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΥΣΙΚΟΣ,ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΣΕΙΡΑ,ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟΙ, ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΦΥΣΙΚΗ; ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΞΙΟΣ; ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ,ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ 24/ΜΗΝΟΥ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΟΣΟΣΤΟ,ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.