Στο αρχικό πολυνομοσχέδιο, το ποσοστό 10% που αναφερόταν, αφορούσε τους φετινούς και τους παλαιότερους υποψήφιους που θέλουν να διαγωνιστούν ξανά γράφοντας εξετάσεις με το παλιό σύστημα και όχι αυτούς που θέλουν να διεκδικήσουν θέσεις διατηρώντας τα μόριά τους για το 10% των θέσεων. Για αυτούς δεν υπάρχει κάποια αναφορά.
Επομένως το 10% που αναφερόταν για τους φετινούς και τους παλαιότερους υποψήφιους που θέλουν να διαγωνιστούν ξανά ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ εξετάσεις με το παλιό σύστημα, είναι πάρα πολύ μικρό ποσοστό γιατί ακριβώς θα ξαναγράψουν πανελλαδικές.
Και αυτοί που ξαναγράφουν πανελλαδικές πρέπει να μπορούν να διεκδικήσουν το σύνολο των θέσεων, όπως γινόταν μέχρι φέτος, όπου οι παλιοί και οι φετινοί υποψήφιοι διαγωνίσθηκαν μαζί για τις ίδιες θέσεις.
Άρα οι ΕΙΔΙΚΑ οι φετινοί υποψήφιοι, πρέπει να έχουν την δυνατότητα τουλάχιστον για τις πανελλαδικές του 2015-16 να διαγωνιστούν γραπτώς με το παλιό σύστημα και στην ύλη του 2014-15 για το σύνολο των θέσεων, αλλιώς θα αποτελέσουν την πιο αδικημένη γενιά υποψηφίων.
Έτσι ούτε οι μαθητές που θα πάνε φέτος στη Γ΄λυκείου θα είναι αδικημένοι και ούτε θα περιμένουν όλοι να καθοριστούν τα ποσοστά για να δουν τελικά τι θα κάνουν.
Στο αρχικό πολυνομοσχέδιο, το ποσοστό 10% που αναφερόταν, αφορούσε τους φετινούς και τους παλαιότερους υποψήφιους που θέλουν να διαγωνιστούν ξανά γράφοντας εξετάσεις με το παλιό σύστημα και όχι αυτούς που θέλουν να διεκδικήσουν θέσεις διατηρώντας τα μόριά τους για το 10% των θέσεων. Για αυτούς δεν υπάρχει κάποια αναφορά. Επομένως το 10% που αναφερόταν για τους φετινούς και τους παλαιότερους υποψήφιους που θέλουν να διαγωνιστούν ξανά ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ εξετάσεις με το παλιό σύστημα, είναι πάρα πολύ μικρό ποσοστό γιατί ακριβώς θα ξαναγράψουν πανελλαδικές. Και αυτοί που ξαναγράφουν πανελλαδικές πρέπει να μπορούν να διεκδικήσουν το σύνολο των θέσεων, όπως γινόταν μέχρι φέτος, όπου οι παλιοί και οι φετινοί υποψήφιοι διαγωνίσθηκαν μαζί για τις ίδιες θέσεις. Άρα οι ΕΙΔΙΚΑ οι φετινοί υποψήφιοι, πρέπει να έχουν την δυνατότητα τουλάχιστον για τις πανελλαδικές του 2015-16 να διαγωνιστούν γραπτώς με το παλιό σύστημα και στην ύλη του 2014-15 για το σύνολο των θέσεων, αλλιώς θα αποτελέσουν την πιο αδικημένη γενιά υποψηφίων. Έτσι ούτε οι μαθητές που θα πάνε φέτος στη Γ΄λυκείου θα είναι αδικημένοι και ούτε θα περιμένουν όλοι να καθοριστούν τα ποσοστά για να δουν τελικά τι θα κάνουν.