Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη εργαζομενος | 20 Ιουνίου 2015, 10:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εργαζόμενος σε ΚΞΓ. Οι παράγραφοι 2 & 3 του νομοσχεδίου αποτελούν πρόβλημα για όλους. Όπως γνωρίζετε τα Φροντιστήρια και τα ΚΓΞ, αποτελούν ευέλικτες μονάδες εκπαίδευσης οι οποίες έχουν πετύχει για αυτόν ακριβώς το λόγο. Τα προγράμματα αλλάζουν και προσαρμόζονται και οι διδάσκοντες σε τμήματα μπορούν να αλλάζουν εάν κάτι δεν πάει καλά με τη διδασκαλία κάποιου τμήματος. Επίσης μέχρι να στρώσει το πρόγραμμα γίνονται αλλαγές και λόγω των απαιτήσεων των μαθητών και των γονέων. Πώς αυτό θα συμβιβάζεται με τη γνωστοποίηση σε δ/νση Ββάθμιας εκπαίδευσης? Αφού η τροποποίηση του ωραρίου γίνεται ούτως ή άλλως στο ΙΚΑ, και αφού όλοι οι εργαζόμενοι είναι δηλωμένοι, γιατί θα πρέπει να κοινοποιείται κάθε αλλαγή ? Δηλαδή αν σε ένα τμήμα αλλάξει ο καθηγητής με ένα άλλο γιατί πρέπει να υπάρχει και γραφειοκρατική διαδικασία? Ο έλεγχος των διδασκόντων είναι θεμιτός ώστε να διασφαλίζεται η επάρκεια προσόντων και βοηθά προς όλες τις κατευθύνσεις αλλά το να γνωστοποιείται η κάθε αλλαγή νομίζω ότι είναι υπερβολικός φόρτος. Αναφορικά με τις αργίες, εάν καταλαβαίνω καλά το πνεύμα του σχεδίου, οι αργίες δηλώνονται με τέτοι τρόπο ώστε να είναι ξεκάθαρο ότι θα παίρνουμε άδεια τις ημέρες των διακοπών των Χριστουγέννων και του Πασχα. Είναι σωστό αυτό? Αν όχι καταλαβαίνεται ότι δεν είναι δυνατό να δουλεύουμε χωρίς μαθητές εκείνες τις ημέρες, αφού οι διακοπες αυτές είναι απαραίτητες και για τα παιδια και για τους εκπαιδευτικούς.