Σαφώς και ΠΡΕΠΕΙ το δίπλωμα που απονέμουν τα τμήματα 5ετούς και 6ετούς φοίτησης να είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ με Ενιαίο και Αδιάσπαστο Δίπλωμα Μεταπτυχιακού Επιπέδου (Integrated Master: Master of Science) μιας και παρέχουν τον απαιτούμενο αριθμό ECTS (300 τουλάχιστον) ενώ έχουν διάρκεια σπουδών 10 ακαδημαϊκά εξάμηνα και παράλληλα εκπόνηση ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ που είναι ποσοτικά και ποιοτικά αυτό που προϋποθέτει ένα Master.
Όσοι αντιδρούν σ' αυτό προφανώς το κάνουν από προσωπικό συμφέρον μιας και δεν έχουν παρακολουθήσει αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών οπότε δεν θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα (με λιγότερα ακαδημαϊκά έτη σπουδών και αρκετά λιγότερα μαθήματα) και δυστυχώς αντιστέκονται στην αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιχειρείται για πρώτη φορά να γίνει. Κάτι τέτοιο υποβαθμίζει τις ελληνικές σπουδές σε σχέση μ' αυτές που παρέχονται από Πανεπιστήμια του εξωτερικού.
Θα πρότεινα επίσης να δίνεται η δυνατότητα στους αποφοίτους των τμημάτων 4ετούς φοίτησης να φοιτήσουν για 2 εξάμηνα επιπλέον και να εκπονήσουν επιπρόσθετα ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ εργασία ώστε να αποκτήσουν τα ίδια ακαδημαϊκά προσόντα και τα ίδια φυσικά επαγγελματικά δικαιώματα.
Υπενθυμίζω ότι η Κύπρος ήδη αναγνωρίζει τους τίτλους σπουδών πενταετούς διάρκειας που απονέμονται από τα ελληνικά ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης και ως τίτλους ισότιμους Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Σαφώς και ΠΡΕΠΕΙ το δίπλωμα που απονέμουν τα τμήματα 5ετούς και 6ετούς φοίτησης να είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ με Ενιαίο και Αδιάσπαστο Δίπλωμα Μεταπτυχιακού Επιπέδου (Integrated Master: Master of Science) μιας και παρέχουν τον απαιτούμενο αριθμό ECTS (300 τουλάχιστον) ενώ έχουν διάρκεια σπουδών 10 ακαδημαϊκά εξάμηνα και παράλληλα εκπόνηση ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ που είναι ποσοτικά και ποιοτικά αυτό που προϋποθέτει ένα Master. Όσοι αντιδρούν σ' αυτό προφανώς το κάνουν από προσωπικό συμφέρον μιας και δεν έχουν παρακολουθήσει αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών οπότε δεν θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα (με λιγότερα ακαδημαϊκά έτη σπουδών και αρκετά λιγότερα μαθήματα) και δυστυχώς αντιστέκονται στην αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιχειρείται για πρώτη φορά να γίνει. Κάτι τέτοιο υποβαθμίζει τις ελληνικές σπουδές σε σχέση μ' αυτές που παρέχονται από Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Θα πρότεινα επίσης να δίνεται η δυνατότητα στους αποφοίτους των τμημάτων 4ετούς φοίτησης να φοιτήσουν για 2 εξάμηνα επιπλέον και να εκπονήσουν επιπρόσθετα ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ εργασία ώστε να αποκτήσουν τα ίδια ακαδημαϊκά προσόντα και τα ίδια φυσικά επαγγελματικά δικαιώματα. Υπενθυμίζω ότι η Κύπρος ήδη αναγνωρίζει τους τίτλους σπουδών πενταετούς διάρκειας που απονέμονται από τα ελληνικά ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης και ως τίτλους ισότιμους Μεταπτυχιακών Σπουδών.