Τα περισσότερα μέλη ΕΔΙΠ που υπηρετούν στα ΤΕΙ προήλθαν από την παλιά κατηγορία ΕΤΠ ή ΕΤΕΠ. Για την πρόσληψη τους στα ΤΕΙ δεν κρίθηκαν με κριτήρια διδακτικού προσωπικού αλλά με κριτήρια τεχνικού - υποστηρικτικού προσωπικού. Επίσης τα περισσότερα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν γνωστικό αντικείμενο αλλά εξελίχθηκαν σε ΕΔΙΠ παρακολουθώντας μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως ή μεταπτυχιακά προσέφεραν τα ιδρύματα που υπηρετούσαν και στα οποία πολλές φορές έγιναν δεκτοί με ευνοϊκούς όρους. Αναφέρω επίσης ότι δεν έχουν επιστημονικές δημοσιεύσεις και σε μεγάλο βαθμό δεν παρακαλουθούν επιστημονικά συνέδρια και σεμινάρια και δεν ενημερώνονται επαρκώς στα νέα δεδομένα της επιστήμης τους. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να διδάξουν θεωρητικά μαθήματα και θα πρέπει να παραμείνουν επικουρικό διδακτικό προσωπικό. Επίσης, αν τα μέλη ΕΔΙΠ αποκτήσουν διδακτορικό δίπλωμα δεν θα πρέπει να μετατρέπονται σε μέλη ΔΕΠ με κλειστές διαδικασίες αλλά με ανοικτές διαδικασίες. Αυτό αποτελεί υπέρτατη αδικία προς τους επιστημονικούς συνεργάτες των ιδρυμάτων οι οποίοι στήριξαν το διδακτικό και ερευνητικό έργο των ΤΕΙ όλα τα χρόνια της κρίσης και οι οποίοι θέλουν μία δίκαιη μεταχείριση και κρίση όταν προκηρυχθούν θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Η εξέλιξη των ΕΤΠ σε ΕΔΙΠ άφησε τα ιδρύματα χωρίς επικουρικό και υποστηρικό προσωπικό γεγονός που δυσκολεύει την εκπόνηση έρευνας όπως και την ανάπτυξη τεχνογνωσίας. Σήμερα παρατηρείται το θλιβερό φαινόμενο πρωτοβάθμιοι καθηγητές να κάνουν επικουρικό και υποστηρικό έργο στα εργαστήρια ενώ θα έπρεπε να ασχολούνται με τη συγγραφή ερευνητικών προτάσεων για την προσέλκυση κονδυλίων στα ιδρύματα.
Επίσης οι συμβασιούχοι καθηγητές πρέπει να είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος. Ο νόμος άλλαξε πριν πολλά χρόνια και δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν συνεχώς εκπτώσεις στην ποιότητα του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου.
Τα περισσότερα μέλη ΕΔΙΠ που υπηρετούν στα ΤΕΙ προήλθαν από την παλιά κατηγορία ΕΤΠ ή ΕΤΕΠ. Για την πρόσληψη τους στα ΤΕΙ δεν κρίθηκαν με κριτήρια διδακτικού προσωπικού αλλά με κριτήρια τεχνικού - υποστηρικτικού προσωπικού. Επίσης τα περισσότερα μέλη ΕΔΙΠ δεν έχουν γνωστικό αντικείμενο αλλά εξελίχθηκαν σε ΕΔΙΠ παρακολουθώντας μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως ή μεταπτυχιακά προσέφεραν τα ιδρύματα που υπηρετούσαν και στα οποία πολλές φορές έγιναν δεκτοί με ευνοϊκούς όρους. Αναφέρω επίσης ότι δεν έχουν επιστημονικές δημοσιεύσεις και σε μεγάλο βαθμό δεν παρακαλουθούν επιστημονικά συνέδρια και σεμινάρια και δεν ενημερώνονται επαρκώς στα νέα δεδομένα της επιστήμης τους. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να διδάξουν θεωρητικά μαθήματα και θα πρέπει να παραμείνουν επικουρικό διδακτικό προσωπικό. Επίσης, αν τα μέλη ΕΔΙΠ αποκτήσουν διδακτορικό δίπλωμα δεν θα πρέπει να μετατρέπονται σε μέλη ΔΕΠ με κλειστές διαδικασίες αλλά με ανοικτές διαδικασίες. Αυτό αποτελεί υπέρτατη αδικία προς τους επιστημονικούς συνεργάτες των ιδρυμάτων οι οποίοι στήριξαν το διδακτικό και ερευνητικό έργο των ΤΕΙ όλα τα χρόνια της κρίσης και οι οποίοι θέλουν μία δίκαιη μεταχείριση και κρίση όταν προκηρυχθούν θέσεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Η εξέλιξη των ΕΤΠ σε ΕΔΙΠ άφησε τα ιδρύματα χωρίς επικουρικό και υποστηρικό προσωπικό γεγονός που δυσκολεύει την εκπόνηση έρευνας όπως και την ανάπτυξη τεχνογνωσίας. Σήμερα παρατηρείται το θλιβερό φαινόμενο πρωτοβάθμιοι καθηγητές να κάνουν επικουρικό και υποστηρικό έργο στα εργαστήρια ενώ θα έπρεπε να ασχολούνται με τη συγγραφή ερευνητικών προτάσεων για την προσέλκυση κονδυλίων στα ιδρύματα. Επίσης οι συμβασιούχοι καθηγητές πρέπει να είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος. Ο νόμος άλλαξε πριν πολλά χρόνια και δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν συνεχώς εκπτώσεις στην ποιότητα του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου.