Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αδαμαντία | 20 Ιουνίου 2015, 12:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κάποιοι επένδυσαν τα χρήματά τους σε επιπλέον εκπαίδευση ανώτατου ακαδημαϊκού επιπέδου, ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΛΟΓΩ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, αντί να επενδύσουν τα χρήματά τους ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΖΩΗ. Δεν τίθεται θέμα ταξικών επιχειρήματα, αλλά νοοτροπίας. Καθώς δεν μπορεί κάποιοι να φτάνουμε στην ηλικία των 35 ετών και να μην έχουμε απόκτησή ένα αυτοκίνητο όπως οι περισσότεροι, (και αυτό αποδεικνύεται εύκολα από τις φορολογικές μας ενημερώσεις) γιατί επενδύουμε τα χρήματα μας στην εκπαίδευση και στερούμαστε την καλή ζωή προκειμένου να μαζέψουμε λεφτά για το μεταπτυχιακό μας, αφού οι γονείς μας δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα άλλο να επενδύουν στην δική μας εκπαίδευση. Αλλωστε στις καλές εποχές, που έπαιρναν καλά χρήματα οι αναπληρωτές, κάποιοι τα σπαταλούσαν αγοράζοντας αυτοκίνητα πολλών χιλιάδων ευρώ- Πως γίνεται όλες και όλοι να έχουν;;, Ενώ εγώ προσωπικά δεν έχω τίποτα από αυτά). Δεν μπορώ άλλο λοιπόν τα δήθεν επιχειρήματα του τύπου"δεν είχα λεφτά" (να κάνω μεταπτυχιακά και τάχα δήθεν είναι άδικο). Σαφώς θα πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία και στους 2 πίνακες, καθώς έχουμε διπλά προσόντα-δεν ζητάμε κάτι που δεν μας ανήκει και έχουμε τα κατάλληλα προσόντα και η εκπαίδευση είναι ΕΝΙΑΙΑ.