Εδώ και πολλά χρόνια η συμβολή των άμισθων επιστημονικών συνεργατών ήταν καθοριστική στην επιτέλεση του διδακτικού και ερευνητικού έργου των εργαστηρίων.
Ο νόμος 4009/2011 (18 παρ. 5 ν.), στερούσε τη δυνατότητα κρίσης και επιλογής των υποψηφίων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα, μιας και θα έπρεπε να έχουν ολοκληρώσει ένα από τους τρεις κύκλους σπουδών εκτός ιδρύματος από αυτό της εκλογής. Ο νέος νόμος κατά τη γνώμη μου έρχεται να αποκαταστήσει αυτή την καταφανή αδικία, πλήν όμως πρέπει να υπάρχει ρητή πρόβλεψη στις μεταβατικές διατάξεις όπου θα συμπεριλαμβάνονται όλες οι εκκρεμείς προκυρήξεις.
Εδώ και πολλά χρόνια η συμβολή των άμισθων επιστημονικών συνεργατών ήταν καθοριστική στην επιτέλεση του διδακτικού και ερευνητικού έργου των εργαστηρίων. Ο νόμος 4009/2011 (18 παρ. 5 ν.), στερούσε τη δυνατότητα κρίσης και επιλογής των υποψηφίων με βάση τα ουσιαστικά προσόντα, μιας και θα έπρεπε να έχουν ολοκληρώσει ένα από τους τρεις κύκλους σπουδών εκτός ιδρύματος από αυτό της εκλογής. Ο νέος νόμος κατά τη γνώμη μου έρχεται να αποκαταστήσει αυτή την καταφανή αδικία, πλήν όμως πρέπει να υπάρχει ρητή πρόβλεψη στις μεταβατικές διατάξεις όπου θα συμπεριλαμβάνονται όλες οι εκκρεμείς προκυρήξεις.