Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 20 Ιουνίου 2015, 14:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλως ή κακως τα πραγματα πλεον εχουν γινει πολυπλοκα . Τι ειναι δικαιοτερο, τι ειναι νομιμοτερο, τι ειναι ηθικο ? η Προυπηρεσια? ο ΑΣΕΠ? Γραπτος? Μονο με καταθεση προσοντων? Ισως αν πηγαιναμε σε ενα μεικτο συστημα γραπτου ΑΣΕΠ (χωρις αρνητικη βαθμολογια και χωρις βαση το 50) +Προυπηρεσια + μορια μεταπτυχιακου, διδακτορικου, κλπ ....και να μετραει η προυπηρεσια οπως τωρα 1 μοριο το μηνα. Να σου δινει 5 μορια το μεταπτυχιακο και 10 το διδακτορικο. ( ισως και παραπανω ή λιγοτερο, αναλογως στο ποση βαρυτητα θελετε να δωσετε στα εν λογω κριτηρια) Ετσι οποιος εχει μεγαλη προυπηρεσια δεν χρειαζεται να γραψει ιδιαιτερα στον ΑΣΕΠ, οποιος εχει μεταπτυχιακο, κλπ , χρειαζεται να γραψει λιγο καλυτερα κι οποιος δεν εχει καθολου προυπηρεσια και θελει να μπει στην εκπαιδευση θα πρεπει να διαβασει περισσοτερο. Και φυσικα να μπορεις να κρατησεις την καλυτερη βαθμολογια οποιουδηποτε ΑΣΕΠ εχεις γραψει κι ας ειναι και πριν του 2008. Ετσι καποιος που εχει προυπηρεσια 40 μηνες , γραφοντας ενα 40 στον ΑΣΕΠ θα φτανει στα 80 μορια. 80 μορια για καποιον χωρις προυπηρεσια (στις περισσοτερες ειδικοτητες τουλαχιστον ) ειναι αρκετα υψηλη βαθμολογια και δεν θα καταφερουν να την πιασουν πολλοι. Με τον τροπο αυτο δεν αδικειται ουτε αυτος που εχει μεγαλη προυπηρεσια ουτε ο νεος που δεν εχει καθολου. Εννοειται οτι πρωτα πρεπει να διοριστουν οι εναπομειναντες διοριστεοι του ΑΣΕΠ 2008. ....και φυσικα με ενα τετοιο συστημα σε βαθος καποιων χρονων θα εχουν απορροφηθει ολοι οι εχοντες προυπηρεσια κι ισως μπορεσει να γινει μεταβαση σε ενα συστημα χωρις γραπτο ΑΣΕΠ μονο με τα κριτηρια που θα θεωρει ουσιωδη το Υπ. Παιδειας σαν εφοδια για εναν εκπαιδευτικο.