Θα έπρεπε να διευκολυνθεί η συνέχιση και η ολοκλήρωση των σπουδών όσων είναι πραγματικά αδύνατη η παραμονή τους σε ΑΕΙ του εξωτερικού καθώς η οικονομική κρίση έχει καταστίσει αδύνατο σε πολλές οικογένειες να στηρίξουν τις σπουδές των παιδιών τους στο εξωτερικό.
Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατή η μετεγγραφή μαθητών από άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Στη παράγραφο 9 του άρθρου 12 θα έπρεπε να αναφέρονται και πανεπιστήμια της αλλοδαπής.
Θα μπορούσε να συσταθεί επιτροπή η οποία να εξετάζει αιτήματα από μαθητές του εξωτερικού.
Επίσης θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα και σε μαθητές του εξωτερικού οι οποίοι είναι άριστοι στις επιδόσεις τους, μέσω εξετάσεων να μπορούν να επιστέψουν στην Ελλάδα εφόσον το επιθυμούν όπως συνέβαινε στο παρελθόν.
Το κράτος πρέπει να παρέχει εκπαίδευση σε όλους, αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε κάποιες σχολές, ας δημιουργηθούν περισσότερα τμήματα ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των φοιτητών, αυτό θα αποτελούσε μια καλή λύση, πρόσληψη περισσότερων καθηγητών και επέκταση των τμημάτων.
Θα έπρεπε να διευκολυνθεί η συνέχιση και η ολοκλήρωση των σπουδών όσων είναι πραγματικά αδύνατη η παραμονή τους σε ΑΕΙ του εξωτερικού καθώς η οικονομική κρίση έχει καταστίσει αδύνατο σε πολλές οικογένειες να στηρίξουν τις σπουδές των παιδιών τους στο εξωτερικό. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατή η μετεγγραφή μαθητών από άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Στη παράγραφο 9 του άρθρου 12 θα έπρεπε να αναφέρονται και πανεπιστήμια της αλλοδαπής. Θα μπορούσε να συσταθεί επιτροπή η οποία να εξετάζει αιτήματα από μαθητές του εξωτερικού. Επίσης θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα και σε μαθητές του εξωτερικού οι οποίοι είναι άριστοι στις επιδόσεις τους, μέσω εξετάσεων να μπορούν να επιστέψουν στην Ελλάδα εφόσον το επιθυμούν όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Το κράτος πρέπει να παρέχει εκπαίδευση σε όλους, αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε κάποιες σχολές, ας δημιουργηθούν περισσότερα τμήματα ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των φοιτητών, αυτό θα αποτελούσε μια καλή λύση, πρόσληψη περισσότερων καθηγητών και επέκταση των τμημάτων.