Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Ζαγκότας | 20 Ιουνίου 2015, 14:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου δεν μπορεί να είναι ετήσιος, καθώς το βάθος των εννιά μηνών είναι μεγάλο. Μπορεί όμως να είναι τριμηνιαίος και να καταρτίζεται αποκλειστικά από τον Σύλλογο Διδασκόντων. Ο Σχολικός Σύμβουλος θα συμμετέχει στη συνεδρίαση με εισηγήσεις και προτάσεις σε έναν ρόλο καθαρά συμβουλευτικό. Κατόπιν, η πορεία του σχεδιασμού, μπορεί να ελέγχεται ως εξής: Ο υπεύθυνος κάθε τμήματος συνεργάζεται με όσους εκπαιδευτικούς εμπλέκονται σε αυτό και στο τέλος κάθε μήνα συναντά τον δ/ντη και συζητούν για την πορεία και τυχόν διορθωτικές κινήσεις. Ο διεθυντής, αφού ολοκληρώσει τις συναντήσεις με τους υπευθύνους των τμημάτων, ενημερώνει τον Σχολικό Σύμβουλο για περιπτώσεις που χρήσζουν παρακολούθησης. Στο τέλος του τριμήνου, πραγματοποιείται συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων στην οποία παρευρίσκεται και ο Σχολικός Σύμβουλος. Εκεί συζητείται η πορεία του σχεδιασμού και καταρτίζονται οι δράσεις του επόμενου τριμήνου. Η διαδικασία αυτή είναι μια πλήρης διαδικασία αυτοαξιολόγησης, η οποία δίνει μεγάλη ελευθερία στον Σύλλογο, ρόλο συντονιστή στον δ/ντη, ρόλο καθοδηγητικό στον Σύμβουλο, ενώ ελέγχεται και ανασχεδιάζεται δυναμικά. Πιστεύω ότι μπορεί να λειτουργήσει κυρίως στην Π.Ε.