Η προτεινόμενη νομοθετική ρύθμιση δεν θεραπεύει την αδικία που έγινε σε 140 παιδιά που πέτυχαν σε Αρχιτεκτονικές Σχολές στις περσινές Πανελλήνιες Εξετάσεις και με βάση τον ισχύοντα Νόμο προχώρησαν στη διαδικασία της μετεγγραφής τους σε ΕΜΠ και ΑΠΘ. Τη στιγμή που άλλοι 11.000 φοιτητές έχουν μετεγγραφεί σε όλες τις άλλες σχολές και τμήματα όλων των ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, γιατί παραμένει η εξαίρεση για 140 παιδιά που ζήτησαν τη μετεγγραφή τους στις 2 Αρχιτεκτονικές Σχολές του ΕΜΠ και του ΑΠΘ; Γιατί η Πολιτεία δεν εφαρμόζει την ισονομία σε όλους τους πολίτες, όπως ορίζει το Σύνταγμα; Τα 140 παιδιά μας έχασαν ήδη δύο διδακτικά εξάμηνα και μαζί με αυτά οι οικογένειές τους υφίστανται μια πρωτοφανή ταλαιπωρία και αναστάτωση. Ας λάβει μια γενναία απόφαση το Υπουργείο Παιδείας ρυθμίζοντας στο παρόν νομοσχέδιο την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την άμεση μετεγγραφή όλων των παιδιών – χωρίς ποσοστά, διακρίσεις και κριτήρια – στις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές, όπως ακριβώς ζήτησαν από πέρυσι.
Η προτεινόμενη νομοθετική ρύθμιση δεν θεραπεύει την αδικία που έγινε σε 140 παιδιά που πέτυχαν σε Αρχιτεκτονικές Σχολές στις περσινές Πανελλήνιες Εξετάσεις και με βάση τον ισχύοντα Νόμο προχώρησαν στη διαδικασία της μετεγγραφής τους σε ΕΜΠ και ΑΠΘ. Τη στιγμή που άλλοι 11.000 φοιτητές έχουν μετεγγραφεί σε όλες τις άλλες σχολές και τμήματα όλων των ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, γιατί παραμένει η εξαίρεση για 140 παιδιά που ζήτησαν τη μετεγγραφή τους στις 2 Αρχιτεκτονικές Σχολές του ΕΜΠ και του ΑΠΘ; Γιατί η Πολιτεία δεν εφαρμόζει την ισονομία σε όλους τους πολίτες, όπως ορίζει το Σύνταγμα; Τα 140 παιδιά μας έχασαν ήδη δύο διδακτικά εξάμηνα και μαζί με αυτά οι οικογένειές τους υφίστανται μια πρωτοφανή ταλαιπωρία και αναστάτωση. Ας λάβει μια γενναία απόφαση το Υπουργείο Παιδείας ρυθμίζοντας στο παρόν νομοσχέδιο την ολοκλήρωση της διαδικασίας και την άμεση μετεγγραφή όλων των παιδιών – χωρίς ποσοστά, διακρίσεις και κριτήρια – στις δύο Αρχιτεκτονικές Σχολές, όπως ακριβώς ζήτησαν από πέρυσι.