Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ Α. | 20 Ιουνίου 2015, 14:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα Με ανακούφιση υποδεχόμαστε το παρόν σχέδιο νόμου μετά τα όσα ΤΡΑΓΙΚΑ συνέβησαν στον χώρο της εκπαίδευσης από το 2010 και μετά, ειδικά σε ό,τι αφορά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Παραθέτω λοιπόν τα εξής: 1. Σχετικά με τον μη διπλασιασμό των μορίων όσων βρέθηκαν στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος 2010-2014 σε δυσπρόσιτα σχολεία, θεωρώ πως είναι δίκαιο να μην προσμετρηθούν στο διπλάσιο, μιας και την περίοδο εκείνη όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές, αυτό έγινε με το ισχύον τότε καθεστώς της εξολοκλήρου δηλαδή μη προσμέτρησης προϋπηρεσίας. Πρόκειται για την περίοδο, κατά την οποία οι πίνακες είχαν «κλειδωθεί» και για την τελική τοποθέτηση των αναπληρωτών υπεισέρχετο ο παράγοντας τύχη, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα συνειδητής επιλογής δυσπρόσιτων σχολείων, με στόχο τη μεγάλη μοριοδότηση. Χωρίς τη ρύθμιση αυτή θα μπορούσαν να γίνουν ανατροπές σε βάρος εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιλέξουν συνειδητά δυσπρόσιτα σχολεία. 2. Για το θέμα της ειδικής αγωγή, χρόνια τώρα παρακολουθούμε τους εγγεγραμμένους στους πίνακες της ειδικής αγωγής να μπορούν να διατηρούν το δικαίωμα να βρίσκονται ταυτόχρονα και στους πίνακες της γενικής αγωγής, γεγονός που προκαλούσε κατάφωρη αδικία εις βάρος των συναδέλφων της γενικής αγωγής καθώς αυτονόητα οι πρώτοι έκαναν χρήση προνομίων τη στιγμή μάλιστα που στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση οι πιστοποιήσεις που αφορούσαν την απόκτηση τίτλων στην ειδική αγωγή αποκτήθηκαν από δαπανηρά σεμινάρια στα οποία δεν είχαν -για ευνόητους οικονομικούς λόγους- όλοι όσοι θα ήθελαν. Ανάλογη πρέπει να είναι και η αντιμετώπιση που αφορά την προσφερθείσα προϋπηρεσία σε σχολεία αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στο παρελθόν π.χ. στην περίπτωση της αποκατάστασης των εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων των σχολών του Ο.Α.Ε.Δ. Εν κατακλείδι , θεωρώ πως η διαδικασία αποκατάστασης και άρσης των ηθελημένων παρενεργειών που προκάλεσε το προς αντικατάσταση προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο, πρέπει να φανεί στην ψήφιση του παρόντος σχεδίου νόμου ως έχει.