• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΑΙΗ' | 20 Ιουνίου 2015, 14:58

    ΠΑΡΑΛΟΓΟ να υπάρχει διαχωρισμός στην ειδική και στην γενική αγωγή. Το να έχει ένας εκπαιδευτικός μεταπτυχιακό, διδακτορικό ή γενικά προσόντα θεωρείται από φέτος κατακριτέο και τιμωρητέο...;;; Η απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου δεν αποτελεί απλά καταβολή διδάκτρων αλλά κόπο,χρόνο και πολλές στερήσεις.Υ πάρχουν και μεταπτυχιακά άνευ διδάκτρων όπως γνωρίζετε. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ χαρίζεται και τίποτα δε παραχωρείται ΧΩΡΙΣ εξετάσεις, διάβασμα και κόπο. Το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου σχετικά με τον διαχωρισμό ειδικής και γενικής εκπαίδευσης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Αποτελεί κατάφορη αδικία και τεράστιο διαχωρισμό του κλάδου. Προϋπηρεσία που έχει αποκτηθεί στα πλαίσια της ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ στο ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ από εξειδικευμένους ανθρώπους γιατί να τιμωρείται από εδώ και στο εξής...; Δε καταστρατηγείται κανενός η θέση στους πίνακες. Δε θίγονται κανενός τα επαγγελματικά δικαιώματα!. Με τη λογική του πολυνομοσχεδίου ωθείτε στις τάξεις της ειδικής αγωγής ανειδίκευτους από τους πίνακες γενικής αγωγής καθώς ΚΑΝΕΝΑΣ πλέον δεν θα δηλώνει στην ειδική αγωγή από τους έχοντες την επιστημονική κατάρτιση. Οι αμθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τι φταίνε...;;; Μιλάμε για κοινωνία συμπερίληψης και σχολείο φιλικά διακείμενο προς όλους... Από τη στιγμή που η προϋπηρεσία αποκτήθηκε στα πλαίσια του ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ από εκπαιδευτικούς με βασικό τίτλο σπουδών ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ είναι απόλυτα λογικό να προσμετράται και η προϋπηρεσία τους και στον πίνακα ΓΕΝΙΚΗΣ. Ευελπιστώ οι ιθύνοντες να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους όλα τα παραπάνω και να πράξουν ανάλογα.