Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος | 20 Ιουνίου 2015, 15:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με βάση τις εγκυκλίους κενών πλεονασμάτων που βγαίνουν κάθε έτος Μάιο-Ιούνιο, όπως και η φετινή 77679/E2/15/05/2015, τα κενά ανά περιοχή μετάθεσης υπολογίζονται με βάση του άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96 και το άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 . Ούτε Το Π.Δ. όμως ούτε ο νόμος 3848 καλύπτει την περίπτωση ειδικοτήτων με κοινές Α αναθέσεις. Με βάση ποιο κανόνα δηλαδή θα δίνονται τα κενά σε αυτές τις ειδικότητες; Η φετινή εγκύκλιος όπως και οι προηγούμενες αναφέρουν ότι τα κενά κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους με κοινές Α αναθέσεις. Αυτό όμως δεν υλοποιείται από τα πιο πολλά ΠΥΣΔΕ με αποτέλεσμα η μία ή η άλλη ειδικότητα να θεωρεί τον εαυτόν της αδικημένη ανάλογα με το ΠΥΣΔΕ. Το ίδιο συμβαίνει και στις κρίσεις υπεραριθμίας , αλλά ακόμη και στη προτεραιότητα επιλογής μαθημάτων κοινής Α ανάθεσης σε μία σχολική μονάδα. Αυτό συνέβη ιδιαίτερα σε ειδικότητες όπως κοινωνιολόγοι ΠΕ10 (που ανήκω)με νομικούς ΠΕ13 και οικονομολόγους ΠΕ09 που ορίστηκε να έχουμε κοινή Α ανάθεση την πολιτική οικονομία που έχει αρκετές ώρες στην Α και Β Λυκείου. Μία λύση θα ήταν (είναι νομίζω και πάγια πρόταση του συνδικαλιστικού κινήματος και των τεχνικών ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ με τις πολλές κοινές Α αναθέσεις) η ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ στη σχολική μονάδα και οι μονάδες μετάθεσης (συνεξέταση )στα κενά, όπου θα έλυνε οριστικά και δίκαια όλες τις στρεβλώσεις του παρελθόντος.